vrijdag 3 juli 2009

een opdrachtje!

Hallo lieve blogbezoekers



Voor een vriendin moest ik een kaartje maken op A4 formaat met vlinders, in paars tinten en geen tekst. Het was zeker geen makkelijke opdracht, maar ik ben de uitdaging aangegaan. Wel heb ik gemerkt dat paars een hele moeilijke kleur is om mee te combineren. Er zijn zoveel verschillende kleuren, maar het is moeilijk te matchen. Met het uitzoeken van het papier ben ik meer dan een uur bezig geweest. Ja, het valt niet mee om zo'n grote kaart te vullen! Uiteindelijk heb ik voor de kleur lavendel gekozen, zit een beetje tussen blauw en paars in. Deze keer heb ik helemaal geen stempeltjes gebruikt, ook de vlinders dus niet. Het design-papier is van Deja Views; fresh print. Het was al met al vreemd om een kaart te maken zonder stempeltjes, maar ik vind hem toch geslaagd. Nu maar hopen dat mijn vriendin dat ook vind. Morgen zal ik het horen.



Langs deze weg wil ik iedereen alvast een fijn weekend wensen en ik hoop nog wel wat te laten zien, want ik heb een hoop opdrachtjes liggen.
Groetjes van


Posted by Picasa

21 opmerkingen:

  1. hoi sjak

    hij is heel leuk gewotrden

    groetjes gonny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Sjak
    Ik ben de eerste.
    Nou je opdracht ziet er zeer geslaagd uit.
    Ik vind de kleuren ook erg mooi en dapper dat je daar aan begonnen bent.
    En nee ik heb niet de massel dat ik les van Thea heb gehad maar wel hulp en advies voor mijn eerste 2 kaarten. Groetjes Corry

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Sorry Gonny was sneller met typen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. pfieuw, dat is idd niet makkelijk. Een A4 volplakken.... maar het is wel een hele mooie geworden Sjak. Petje af...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zeer mooi gedaan !!!
    Ann Goesaert scrapjuweeltje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een geweldige mooie kaart en tja paars he mijn favourite kleur

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat heb je leuke dingen gemaakt en wat heb je leuke kleurtjes gebruikt!!

    Groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. In mijn vorige berichtje ben ik het vergeten erbij te zetten, maar op mijn blog staat een award die ik aan je geef!

    Groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gorgeous card Jacqueline, love the pretty papers and the wonderful design. Hugs Nikki x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. hoi sjak vind heel mooi geworden knap staaltje scrap werk en het zeker moeilijke opdracht kaart met paars papier , heb namelijk dit papier ook liggen en weet mm er nog geen kaart mee te maken
    xxx tanja

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een schitterend kaartje Jacqueline,prachtig papier.
    Ja ik vind altyd opdrachten,heel moeilijk,ben er ook altyd heel lang mee bezig.
    Maar die van jou is heel goed geslaagd.

    Fijn weekend.
    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Sjak alles goed hier en bloedheet. Je kaart is SUPER echt heel erg mooi en dat in opdracht.
    Ik stuur nog wel een email. liefs Paula.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Geslaagd?! hihih Nou ik vind je kaart helemaal superrrr!
    Bedankt voor je leuke reactie op mijn blog!!
    Liefs
    Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een prachtige, stijlvolle kaart!

    Saskia :)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Your card is Beautiful!! I am sure she will love it!!...Have a Great Weekend!!....Hugs, Ila

    BeantwoordenVerwijderen
  16. So pretty Jacqueline, lovely colours!
    Clairex

    BeantwoordenVerwijderen
  17. mooi hoor sjak en taj een opdracht is altijd moeilijk vindst ik,helemaal als je moeilijk papier of moeilijke kleuiren hebt.maar jehbt het er goed vanaf gebracht,wat vondt je vriendin ervan?
    groetjes emilie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hi Jacquie - so pretty!! I love the color blue!

    Hugs,
    Jen

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Sjak, Misschien was het een moeilijke opdracht voor je maar de kaart is waanzinnig geworden :) moet er niet aandenken om een A4 kaart te maken ;)
    hugs Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Zo d't zal een uitdaging geweest zijn!
    ERG goed gelukt, het is een prachtige kaart geworden!
    En? Hoe vond ze 'm?

    Liefs,
    Nicoline

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als jullie een berichtje achterlaten, ik lees ze met veel plezier!