zaterdag 25 juli 2009

Vrolijk Kerstfeest.



Hallo lieve blogvriendinnen,

Deze keer heb ik weer een kerstkaartje gemaakt met een "oudje" van Magnolia. Dit stempeltje blijft leuk vind ik. Het design-papier is ook uit de oude collectie van The Robin's nest. Het lijken een beetje sombere kleurtjes, maar het design-papier zit vol met glitters maar dat is op de foto niet te zien. Ik hoop dat op de beurs in Den Bosch volop nieuw kerstpapier te koop is, want op het moment is het even kerstkaarten maken met mijn oude collectie.

Ik hoop dit weekend verder nog iets te maken, maar ik ben ook met een groot scrapschilderij bezig voor het werk, dus ik zal mijn tijd moeten verdelen. Ik wens iedereen een heel fijn weekend toe met veel zon!
Groetjes van

Posted by Picasa

17 opmerkingen:

  1. hoi Sjak, Wat een apart kaartje. eigenlijk vind ik het heel leuk om van niet kerst papier een kaart te maken. Je bent erin geslaagd iets aparts te maken. Ook een heel fijn weekend.

    Groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi sjak

    Is weer een leuke kerst kaart

    groetjes gonny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Sjakkie, leuk kaartje, jammer dat je de glitters niet ziet.
    Ik had je sms ontvangen, wanneer moet je volgende week?
    We hebben geen grote hoeveelheden van de greeting farm, dus als je wil hebben laat het zo snel mogelijk weten.

    Groetjes Thea

    Ik ben benieuwd wat je voor je werk aan het maken bent...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een heel mooi apart kaartje en die stempeltjes blijven leuk hé

    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Sjak
    Een heel leuk kaartje en nieuw of oud.....de magnolia stempels blijf ik leuk vinden.
    Een heel fijn weekend Corry

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtig kaartje Jacqueline,die oude stempels blijven leuk.
    Ik vind hem niet somber hoor.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. De oudejs moeten we zekers niet vergeten!! Je kaartje is weer Super Sjak!!!
    Liefs
    Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat heb je super leuke kaartjes gemaakt!!

    Nu zie ik pas dat je de awards al gehad hebt, maar van mij krijg je ze ook nog:

    http://jolandascrapscreaties.blogspot.com/2009/07/3-awards_26.html#comments

    Groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik heb net via via jouw blog ontdekt. Wat een prachtige kaartjes heb je gemaakt! Ik ga hier vaker komen, zeker ook om iedeeën op te doen, als het mag?
    Ik vind jouw kerstkaartje trouwens niet somber hoor, eens een keer geen traditonele kerstkleuren is wel zo verfrissend en verrassend.
    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  10. een prachtige kaart, Jacqueline, leuke stempel!
    groetjes, Alina

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke kerstkaart!! Ja die stempel blijft leuk!!
    Ben ook maar eens begonnen aan de kerstkaarten hihi..vond het toch ook wel handig om er zo af en toe een te maken..hoef je straks niet zoveel in 1 keer..

    Fijn weekend,

    Groetjes Janet

    BeantwoordenVerwijderen
  12. hij ziet er prachtig uit en heel stijlvol met die kleuren en ik denk dat je in den bosch je hartje wel op kunt halen hoor

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Kerst!! Daar kan ik mij echt nog niet aan zetten hoor. Wat er dus waarschijnlijk weer op neerkomt dat ik einde van het jaar niet genoeg kerstkaarten heb voor iedereen maar met dit weer lukt het mij echt niet om daarvoor in de stemming te komen. Papier mag dan stemmig zijn maar het wel erg mooi! Weer eens wat anders dan groen en rood voor de kerstkaartjes. En Tilda past natuurlijk perfect bij de gekozen papiertjes.

    xxx
    Mariska

    BeantwoordenVerwijderen
  14. waauuw zeg, een hele gave kerstkaart heb je gemaakt!! Dat stempeltje blijft ook nog steeds erg mooi!!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Is weer mooi geworden hoor!!!

    Liefs,
    Nicoline

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wow this is so pretty! Love all the fabulous detail and sweet image. The papers are gorgeous too x

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als jullie een berichtje achterlaten, ik lees ze met veel plezier!