vrijdag 17 juli 2009

Merry Christmas



Hallo lieve blogbezoekers,

Van mijn vriendin had ik een cadeaubon van de Pipoos gekregen voor het maken van de opdrachtkaart. De Pipoos is niet een van mijn favouriete winkels, maar uiteindelijk ben ik toch goed geslaagd. Ze hadden nl. de nieuwe Ollie stempeltjes van Nellie Snellen en die heb ik al lange tijd op mijn verlanglijstje staan. Bovenstaand kaartje is gemaakt met één van die stempels. Het stempeltje is ingekleurd met de copics en het design-papier dat ik heb gebruikt is van Heidi Grace.

Ik wens jullie allemaal een heel fijn weekend en ik hoop dat jullie gauw weer een kijkje op mijn blog komen nemen. Groetjes

Posted by Picasa

24 opmerkingen:

  1. Ahh die is echt keigaaf :) en volgens mij is de Pipoos bij niemand nr 1 ;) LOL
    hugs Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schitterend kaartje Jacqueline, leuke stempel en heel mooi papier, echt mooie kleuren.

    Fijn weekend.
    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk Jaqueline,
    hij is gaaf het stempeltje
    gelukkig maar dat je nog wat zag bij pippoos

    groetjes hil

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Jacqueline,

    Wat een schattig Engeltje, met zo'n lief neusje. Vreemd om een reactie te geven op een kerstkaart, het is hier boven de 30 graden.

    Wens je een fijn weekeinde toe, liefs,

    John

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke kaart..ik vindt het stempeltje erg grappig..
    leuke kleurtjes ook..

    Groetjes Janet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik ben toevallig vandaag ook naar de Pipoos geweest maar echt veel voor op het gebied van scrapkaarten hebben ze eigenlijk niet maar ik ben met een paar lintjes en een strikjesmaker naar buiten gegaan. Je kaartje is heel erg leuk, en mooi gekleurd hoor met de copics
    Groetjes Mo

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hihi dat is echt een leuke stempel zeg! papier vind ik ook erg mooi, ik vind gewoon heel je kaartje mooi!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Your card is gorgeous. Love the fab colours and the cute image.
    Have a great weekend.
    Hugs
    Moni

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Sjakkie
    Een mooie kaart en een hele leuke stempel.
    Was vandaag ook bij pipoos en heb een kiddie stempel gekocht.
    Een heel fijn weekend.
    Groetjes Corry

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Very pretty card!! I love the colors and the image!
    Hugs
    JOdi =)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gorgeous card !! Love the way you colored the cute image and the paper you used is awesome
    Thank you for the lovely comments you left on my blog you are very sweet

    Hugs Susie xx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een prachtige kaart, Jacqueline, mooi papier en een leuke stempel!
    groetjes, Alina

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wat een lief kaartje jaqueline!!!!!
    ook het inkleuren is zo ntjes gedaan!!!
    prachtig hoor!

    lieve gr. marja

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een super leuk kaartje heb je gemaakt en wat heb je een leuk stempeltje gebruikt!!

    Groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Jaqueline,
    Wat een leuke kaart. Leuke kleurtjes en een schattige stempel.
    groetjes,Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  16. hoi Sjak, wat een geweldig kaartje en wat een ontzettend leuke gave stempel. Super leuk vind ik hem. Je hebt lekkere frisse kleuren gebruikt. Je kaartje vind ik een toppertje. Een heel fijn weekend.

    Liefs Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Dus toch nog goed geslaagd bij de Pipoos. Vind je kaart echt een schatje. Mooi he dat blauw voor een kerstkaart...

    BeantwoordenVerwijderen
  18. ben voor 't 1st op je blog1
    je maakt heel erg leuke en mooie kaarten, een complimentje waard!!!
    Gr. Anna

    http://artfulldelight.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Oohh Jacqueline

    Wat een schatje zeg,mooie kleuren

    groetjes Suze

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Het is een hele mooie kaart Jaqueline !! ik heb er een half jaar gewerkt maar mijn contrakt word niet meer verlengd maak te weinig uren en kan alleen werken van half 10 tot 18.00 belachelijk heb nog jongere kinderen dus dat gaat echt niet lukken nou maar op zoek naar een andere leuke baan
    Groetjes Cora

    BeantwoordenVerwijderen
  21. wat een lief kaartje en zo mooi in dat blauw.ben normaal niet zo weg van deze stempeltjes,maar deze is toch wel heel leuk.en tja pipoos,ook niet mijn favor winkel,maar ja soms kom je er nog wel eens wat tegen he?
    groetjes emilie

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Leuk kaartje Jacqueline ! de stempels zijn ook erg snoezig...

    Groetjes,
    Katinka

    BeantwoordenVerwijderen
  23. What a beautiful card, such a lovely colour scheme and perfect colouring
    Hugs Jacqui x

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een schatje meid!!!
    Ik ben gisteren naarPipoos geweest voor scrappapier enzo van Londen maar kon niet veel vinden jammer genoeg.
    Morgen maar even kijken in Spijkenisse ;-)
    Tja je moet wat in je vakantie he hihihi

    Liefs,
    Nicoline

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als jullie een berichtje achterlaten, ik lees ze met veel plezier!