dinsdag 21 juli 2009

I'm Sorry....



Hallo allemaal,

Ik heb eens een kaartje gemaakt voor een vergeten verjaardag. Meestal stuur ik wel op tijd een kaartje, maar soms wil ik er wel eens vergeten. Dan komt zo'n kaartje altijd van pas.
De geweldige bloemetjes zijn door mijn moeder gehaakt. Zij heeft mij ook geleerd hoe je moet haken. Dit was niet makkelijk voor haar, want zij is rechtshandig en ik ben linkshandig en ga dus precies de andere kant op. Mijn bloemetjes leken in eerste instantie ook niet op bloemetjes, maar inmiddels ben ik zover dat het begint te lijken. Oefening baart kunst!
Het geweldige stempeltje is van Motivet (Krea Teja.nl) en het design-papier is van DoodleBug.

Ik heb ook nog van Karin en Katinka een award ontvangen.
Dames heel erg bedankt, ik ben er erg blij mee!

Karin: http://karinversteeg.blogspot.com/



en Katinka: http://my-scrapcards.blogspot.com/

Ik vind het altijd een moeilijke klus om een keuze te maken aan wie ik hem doorgeef, dus iedereen die mijn blog bezoekt mag hem meenemen.
Groetjes van



Posted by Picasa

30 opmerkingen:

  1. Hoi sjak

    Weer een leuke kaart

    groetjes gonny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi Sjak, Wat een schattig kaartje en die bloemetjes wat lief dat je moeder ze gemaakt hebt.

    Groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  3. en ik had nog een vraagje sorry.
    Kan je mij zeggen hoe je die bloemetjes haakt het patroon dan kan ik dat ook eens proberen.
    Groetjessofie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaart ;)

    Leuke stempel :D

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Sjak
    Je hebt weer een hele leuke kaart gemaakt.
    Groetjes Corry

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke kaart en zeer crea die gehaakte bloemetjes. Nog gefeliciterd met je awards!
    X Margreet X

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Your card is gorgeous Jacqueline and the image is adorable, I love the pretty colours and your colouring, Big Hugs, Nikki x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh Hun this is just too sweet for words love that cute image and the lovely colouring
    Hugs Jacqui x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het inkleuren gaat je steeds beter af, super gedaan.
    Echt een leuk kaartje.
    Niet zo een goed idee van je om te zeggen dat je kan haken, straks zet ik je weer aan het werk,whahaha.

    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  10. bloemetjes haken leuk he,
    Ik ben daar ook mee begonnen,
    en het werkt verslavend.Je zal ze wel zien verschijnen op mijn blog.
    Mooi kaartje trouwens ,Groetjes,
    Ann

    BeantwoordenVerwijderen
  11. een prachtige kaart, Jacqueline, ik ben helemaal weg van je bloemen!
    je hebt een award, zelfs twee, op mijn blog!
    groetjes, Alina

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een schitterend kaartje Jacqueline,leuke stempel,prachtig in gekleurd.
    Heel mooi papier.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. nou als je dan alsnog zo'n prachtige kaart krijgt zal de ontvanger het je wel vergeven denk ik enne gefeliciteerd met al je awards

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Sjak, ik heb al een tijdje niet gereageerd, Lex zit ook aardig in de lappenmand. Maar je kaarten zijn iedere keer weer super. Leuk die gehaakte bloemetjes, ik heb hetzelfde probleem want ik ben ook links. Gauw tot ziens, liefs Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een leuke kaart weer Super!!

    Groetjes Janet

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Jacqueline

    Wat een lief kaartje en de bloemetjes helemaal geweldig, prachtig zo alle combinaties bij elkaar,Super..!!!

    Groetjes Suze

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een prachtige kaart Jacqueline en je heb een hele mooie blog en ben je dan ook maar gelijk gaan volgen

    Groetjes jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. super kaartje meis ik heb vandaag ook zo1n leukerd binnen gekregen lief zijn ze he die motivet stempels
    ik vind de gehaakte bloempies ook erg mooi !!
    groetjes Cora

    BeantwoordenVerwijderen
  19. keuke kaart en wat een geweldige bloementjes super dat je ze nu ook zelf kunt maken!
    groetjes syl

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een schatje !!! en het vorige
    kaartje is ook zo mooi !!!
    Gefeliciteerd met je awards .

    Groetjes Jenny

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Szia Jacqueline,

    Megint egy szép kártya.

    Üdvözletek, John

    BeantwoordenVerwijderen
  22. echt super, Sjak!!
    Ik vind het stempeltje ook geweldig!!!

    Liefs,
    Marjoleine

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Gorgeous card love the image and the papers you've used.
    Hugs Susie xx

    BeantwoordenVerwijderen
  24. A lovely image Jacqueline, beautiful card
    Clairex

    BeantwoordenVerwijderen
  25. I love this stamp and you colored it so pretty! Very cute card!
    Hugs
    Jodi =)

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Gorgeous card, Jacqueline.
    Beautifully colored image, love the color combo and your details.

    Karen x

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Prachtige kaart, Jacqueline, de bloemen zijn supermooi!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Gefeliciteerd met je awards!en wat een leuke kaart!ik heb toevallig ook dat papier gebruikt....

    BeantwoordenVerwijderen
  29. This is awesome,Jacqueline!!
    I just love that little cutie :)
    Gorgeous colouring and wonderful colours!
    Hugs from Maya:)

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als jullie een berichtje achterlaten, ik lees ze met veel plezier!