woensdag 8 juli 2009

zomerketting: groetjes uit...



Hallo allemaal,

Enkele weken geleden heb ik me opgegeven voor de zomerketting bij de club van de scrapmutsen. Meestal ben ik op de club van Tiets te vinden als er wat te doen valt, maar de scrapmutsen hebben ook een geweldige club waar veel te doen is en hele mooie creaties worden gemaakt door medebloggers. Ik heb de stoute schoenen aangetrokken en heb me ook daar aangemeld.

De opdracht voor de zomerketting was: maak een zomers kaartje met groetjes uit je eigen woonplaats.
Dit is mijn resultaat: het design-papier is van making memories; animal crackers en het stempeltje is een oudje van Magnolia en is ingekleurd met derwent potloden.
Als het goed is heeft de persoon, waarvoor mijn zomergroetjes bestemd zijn, de kaart gisteren of vandaag ontvangen.

Leuk, dat jullie weer een kijkje op mijn blog hebben genomen, en mocht je een berichtje achterlaten, heel erg bedankt hiervoor!
Groetjes en veel liefs van

Posted by Picasa

17 opmerkingen:

  1. wat een lief kaartje sjak en tja pootje baden hebben we afgelopen week veel kunnen doen,hoewel het nu ook nog kan met al die regen hihi.
    groetjes emilie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaart Sjak, en wat een leuk idee groetjes uit...

    Groetjes Suze

    BeantwoordenVerwijderen
  3. He Sjak, dit heb je me niet verteld. Boef.. Ik vind je kaartje leuk geworden en het idee is ook leuk.
    Het is me gelukt om mijn kaart bij tiets te plaatsen, yeah...

    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke kaart zeg... vind dit ook een geweldige stempel..

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Sjak
    Een heel leuk en zacht kaartje.
    Mooi ingekleurd en al is het een oudje ik vind het een leuke stempel dus als je nog wat afdrukjes over hebt dan weet ik iemand die nog niet veel stempels heeft hahaha. Liefs Corry

    BeantwoordenVerwijderen
  6. leuk kaartje sjak, sta liever met mijn pootjes in de zee als in kaplaarzen...
    Gaaf idee die zomerketting.
    Groetjes Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. leuke kaart meid ook ik heb mee gedaan maar zelf niets gehoord

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een leuk idee!! En war is dit een super leuk kaartje geworden en wat heb je een leuk stempeltje gebruikt!!

    Groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hi Hun what a simply lovely card this is such a brilliant colour scheme and perfect colouring love it
    Hugs Jacqui xx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een schitterend kaartje Jacqueline,leuke stempel, heel mooi papier,en de kleuren zijn ook echt zomers.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Sjak, ik zit weer even achter de computer. Wat een leuke kaartjes heb je gemaakt, ze zijn allemaal schattig. Toen ik las "Hoera zwanger" wilde ik gelijk voor je gaan breien (grapje). Nog heel erg bedankt voor het compleet maken van mijn blog, hij is leuk geworden (als ik jou niet had). Ik weet nog niet wanneer er een kaartje van mij komt, maar ik doe mijn best. Liefs Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oh I love that flower, what a fab card. Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  13. O wat een schatje en hele lieve zoete kleurtjes.
    Groetjes Mo

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Je kaartje is weer schattig geworden sjak en al weer bij een nieuwe club. Je moet volgens mij ook nog kerstkaartjes maken. haha.
    liefs Paula.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Beautiful creations, Great designs!!
    Hugs Susie xx

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat issie lief!
    Helaas is het vandaag niet zo zomers maar wel lekker om aan tafel kaartjes te maken ;-)

    Nog een fijne dag!

    Paulien

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een heerlijk zomers kaartje Sjak! Echt schattig !

    Liefs,
    nicoline

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als jullie een berichtje achterlaten, ik lees ze met veel plezier!