donderdag 30 juli 2009

Happy Halloween


Hallo allemaal,

Er zijn weer diverse stempeltjes van Motivet bij Thea

http://www.kreateja.nl/ binnengekomen en ze zijn geweldig!
Het is een beetje vroeg, maar ik kon het niet laten om er al een Halloween kaartje mee te maken.
Het stempeltje is van Motivet en heb ik ingekleurd met de copics en het design-papier is nog van vorig jaar, alleen weet ik niet wat voor merk het is.

Ik wens iedereen alvast een heel fijn weekend toe en hopelijk tot gauw,

Posted by Picasa

20 opmerkingen:

  1. Aaaah, wat een snoepie van een kaart! Ik doe nooit aan Halloween maar zou er bijna aan gaan beginnen... superleuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een gave kaart , mooie
    kleuren . Ik ben momenteel al
    aan een kerstkaart bezig zodus
    een halloweenkaart mag ook al ;)

    Groetjes Jenny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. vind hem helemaal tegek wat een mooie kleurtjes en papier en die stempel wat een leukerd

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fabulous card, Jacqueline.
    Your colouring is beautiful, love the papers and your fab details too.

    Karen x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi sjak

    Weer een leuk kaartje

    groetjes gonny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke stoere kaart heb je weer gemaakt Sjakkie met een hele leuke stempel.

    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Whow schitterende kaart en sjak ik an het me voor stellen dat je niet kon wachten. Want wat is ie leuk.


    Groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Sjak
    Zie je wel, je kan het wel.
    Dit is weer een heel leuk kaartje en heb je ook goed ingekleurd.
    Het papier vind ik ook toppie
    Hugs Corry

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik heb echt helemaal niets met haloween, maar je kaart is wel erg leuk geworden...

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ohhh Jacqueline,wat een schitterende kaartje,prachtige stempel,heel mooi papier.

    Fijn weekend.
    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wow fabulous card totaly gorgues ,love it
    hugs Dawnxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oo, deze is gaafffff! Prachtige kleur dat zwart met paars. Meestal worden halloween kaartjes in het oranje gedaan maar dit knalt er uit!
    groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat is tie weer leukkkk!!!! Super die stempel!! Mooie kleuren en lekker halloween!!
    Liefs
    Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Jacquline, your card looks so much fun. Now you really make me wanting to do a Halloween card. Your coloring is so cute and the DP is nice & rich!
    Hugs,
    Cabio

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een super kaartje is het geworden en wat heb je een onwijs leuke stempel gebruikt!!

    Groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Love it! Gorgeous colours, adorable image and fabulous colouring - just perfect! x

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Leuke kaart, Jacqueline!

    Fijn weekend!
    san x

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Love your coloring and this cute image!! Love halloween!!
    Hugs
    Jodi =)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. wat een superleuke kaart, geweldige kleuren ook, echt Halloween!

    Liefs,
    Nicoline

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Sorry for the flying visit dear, just have to say this is a stunning card, love the colours layout and image
    Hugs Jacquix

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als jullie een berichtje achterlaten, ik lees ze met veel plezier!