zaterdag 27 juni 2009

it's a wonderful time of year!


Hallo allemaal,



Vandaag vielen de mussen hier dood van het dak, maar ik heb het toch gepresteerd om een kerstkaartje te maken. Het viel niet mee hoor, maar het is toch gelukt.
Ik geef toe dat het een grote stempel is, maar ik vind hem zelf fantastisch. Ik heb zelfs het formaat van de kaart moeten aanpassen aan 15 cm., en nog viel er verder niet veel te scrappen.
De stempel is van Alota en sinds tijden heb ik weer mijn Derwent potloden gebruikt. (was wel weer even wennen!). Het design-papier is van Cosmo Cricket; Oh Joy.

Morgen zijn wij voornemens om naar Parkpop in Den Haag te gaan, dus ik verwacht niet dat ik dit weekend nog met een creatie zal verschijnen, mits het slecht weer is. Dus alvast een fijne zondag en tot gauw,



Posted by Picasa

17 opmerkingen:

  1. geweldig wat een gave kaart en wat een hartstikke leuke stempel zeg zucht als ik al die stempels zou kopen die ik leuk vind ben ik straat arm

    BeantwoordenVerwijderen
  2. arme mussen maar je kaart ziet er super uit enne je bent de derwentje nog niet verleerd hoor

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kaart! En... een superleuke stempel!

    Saskia :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Sjak wat een geweldige kaart met een erg leuke stempel. Dit is toch eigenlijk te gek he 25 graden en een kerstkaart. Maar misschien kreeg je het wat koeler? Ik weet nog niet hoe Anneke haar blog vind want ze ligt in het ziekenhuis met koorts. Fijne zondag Paula.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke kerstkaart ;)

    Veel plezier vandaag :D

    Janneke X

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat is die schitterend Jacqueline,prachtige stempel, en wat een prachtig papier.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Sjak, wat een geweldige stempel.
    En wat maakt het uit dat ie een beetje groot is. Dat is ook een keer leuk.
    Ik hoop dat je het leuk hebt gehad op parkpop.

    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  8. waar je zin in hebt met dit zomerse weer een kerstkaart te maken !haha maar hij is mooi geworden,leuke stempel zeg!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. I love this Xmas card!! the image, colors and layout is just Fabulous!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Tis er echt weer voor voor een kerst kaartje!!hihih Leuk is ie geworden Sjak!!
    Groetjes
    Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Fantastic card Jacqueline! Love the papers that you have chosen for this very cute image! Hugs Jeanette xx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Je kaart is supermooi, Jacqueline!!! prachtige stempel!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. The card is wonderful. The colours are beautiful and it's such a nice image dear Jacqueline!!! you really reminded me that i have this stamp too. i love how you have used it to make it more vintage. love love love it
    Hugs,
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  14. What a cute card! I love that you used the stamp from Alota rubberstamps, those bees are so cute!!
    Hugs
    Jodi =)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. pfff kom steeds niet op je blog zeg, maar het is me toch op de één of andere manier gelukt zonder foutmelding hoor ;-)
    Blijft lastig he die grote stempels maar hij is inderdaad wel fantastiich zeg!
    Prachtige kaart weer!

    Liefs,
    Nicoline

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuke kaart,knap hoor met het warme weer een kerstkaart ik heb nog helemaal geen inspiratie voor een kerst kaart.Geniet van het mooie weer.

    Gr agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Jeetje Sjak, deze kaart heb ik gemist... maar het is geweldig geworden... weer één voor je kerstverzameling

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als jullie een berichtje achterlaten, ik lees ze met veel plezier!