zondag 19 juli 2009

Greetings!



Hallo allemaal,

Bovenstaand kaartje heb ik gemaakt met een stempelafdrukje van Tanja. Zij wilde graag een afdrukje van mij en daar kreeg ik dit afdrukje voor terug. En ik vind hem echt geweldig! Tanja nogmaals bedankt. Ook het design-papier heb ik gekregen, en wel van Thea (Krea TeJa). Is het geen schitterend papier? Thea ook jij heel erg bedankt!

Blijft er dus weinig van mezelf over op de bloemetjes, het lint, de kaart en de tekststempel na, maar ik heb in dit kaartje me ziel en mijn zaligheid gestoken. En ik moet zeggen dat ik hem zelf super mooi vind geworden. En dat zeg ik niet snel van mijn eigen kaarten. Ik hoop dat jullie hem ook mooi vinden.

Ik wens iedereen een fijne avond toe en voor zij die vakantie hebben een hele fijne vakantie. Ik zal nog even moeten wachten.
Groetjes en tot gauw,

Posted by Picasa

26 opmerkingen:

  1. Wauwie wat een super mooi kaartje ik kan het zien dat je hier super goed je best op gedaan hebt. Het is een plaatje en je vlindertjes zijn prachtig. Trouwens je stempel is geweldig ingekleurd.

    Groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw Sjak ik vind het een ontzetten mooi kaartje, mag je zeker trots op zijn. Vind het ook geweldig papier zeg. Prachtig. En het stempeltjes is ook helemaal te wauw.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Niet zo bescheiden! Een mooie kaart, maar ik ben dan ook een liefhebber van vlinders. Het lint is bijzonder, als ik me goed herinner verkrijgbaar in een klein familiezaakje in Budapest.

    Groeten met liefs,

    John

    BeantwoordenVerwijderen
  4. He Sjakkie, ik vind het een geweldig mooie kaart geworden hoor meis, Daisy is mijn favootje hoor...helemaal geweldig hoor meis. veel liefs terry

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oohh deze kaart is zeker prachtig Sjak, lieve kleurtjes hij is echt helemaal af Super.

    groetjes Suze

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nou je mag gerust over je kaart zeggen dat je hem mooi vind want hij is ook SUPER!!
    Erg mooi papier en ingekleurd!

    Groejtes Janet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ja ik vind hem ook heeeeel mooi !!!!!!!!!!!!
    groetjes Cora

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Sjak, Je kaarten zijn echt altijd mooi. Dus hop... nu zeggen "mijn kaarten zijn altijd mooi". En deze kaart is nog mooier dan mooi... het is SUPERRRRRRR

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een superkaartje Sjak!
    Geweldig zo met die vlinders!!!
    Dit stempeltje is ook een van mijn favorieten dus helemaal geweldig hoor!!!

    Liefs,
    Nicoline

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Sjak
    Supermooi en het inkleuren gaat je hier heel goed af dat heb je supermooi gedaan.
    Op deze stempel ben ik ook helemaal verliefd.
    Zelf ben ik ook bezig met een kaart met dit papier maar kan een paar dagen niets doen omdat ik 2 kleinkinderen van 2 en 4 jaar een paar dagen te logeren heb.
    Melissa van 4 jaar wil alleen maar freubelen...en dat de hele dag...ze kan er gewoon niet van slapen.
    Liefs Corry

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een schitterend kaartje Jacqueline,prachtige stempel, ik blijf haar leuk vinden.
    Heel mooi papier.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. What a gorgeous card hun, I so love that sweet image x

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Sjak,

    geweldig kaartje heb je gemaakt. Fijn dat je zelf ook erg tevreden bent ;o)

    groetjes Hil

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Gorgeous card, Jacqueline.
    Love the image, so beautifully colored. Perfect papers and embellies.

    Karen x

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hi Dear this is fabulous I love that image and those great papers. Have a good week
    Hugs Jacqui x

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ooooooo perfect gewoon Sjak, lieve kleurtjes en pracht stempeltje :)
    Liefs, Marlene x

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een schatje!! Dat afdrukje is zo'n schatje en het papier is ook bijzonder mooi, leuke kadootjes hoor :). Ik vind vooral de vlinders een heel leuk accent en ook hoe je het 'lint' hebt gebruikt. Erg mooi!

    Groetjes,
    Mariska

    BeantwoordenVerwijderen
  18. hoi sjak

    Weer een leuk kaartje

    groetjes gonny

    BeantwoordenVerwijderen
  19. prachtig geworden, Jacqueline, zo mooi ingekleurd!
    groetjes, Alina

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi Sjakkie, hij is weer mooi.
    Goed ingekleurd joh...
    En wat een leuk papierrrrrrr,hihihi

    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wil je nooit meer aan je zelf twijfelen!! Deze is prachtig en zo ook al je andere kaarten, wordt altijd zo jaloers ;o)
    Liefs Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Love the colors and cute image you used for your card!! One of my most favorite stamps.
    Hugs
    Jodi =)

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Er staat een kadootje op mijn bloggie voor jou

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat heb je weer prachtige kaarten gemaakt zeg,zucht bij mij komt er nog steeds niets uit me handen en heb 2 verjaardagen,dus moet toch even aan de slag,want tja iedereen weet dat ik knutsel,dus vinden een zelf gemaakte kaart leuker als een gekochte,groetjes Joke.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. gorgeous!!! love your coloring and the butterflies are just perfect for this card.. great work!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als jullie een berichtje achterlaten, ik lees ze met veel plezier!