dinsdag 14 juli 2009

Een dierbaar moment!



Hallo allemaal,

Eindelijk heb ik een kaartje gemaakt met één van de stempels uit deze Magniolia serie.
Ik heb hem al een tijdje liggen, maar ik had geen idee op wat voor kaartje ik hem moest verwerken. Totdat ik het de cardkit van Simpel-Scrappen van juli ontving. Hier zat echt het juiste design-papier in voor deze geweldige stempel. Het design-papier is van Scenic Route: Garden Grove. De stempel is ingekleurd met de copics.

Groetjes en tot gauw,

34 opmerkingen:

  1. Ahhh die is echt kei goed!! ;)
    hugs Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wrauwwwwww... pussycat... wat een mooie kaart sjak... en het papier is geweldig voor deze stempel...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schitterende kaart Jacqueline,leuke stempel. en heerlijk vrolijk papier.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gorgeous card luv the vibrant colours, great image, brill creation, sue.x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lovely card, so bright and vibrant, hugs, Claire

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw ik vind hem super en wat heb je hem mooi ingekleurd !!!
    groetjes Cora

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Sjak
    Een supermooie stempel en papier en heel goed ingekleurd.
    Hugs Corry

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ohhh das een lieffie zeg Jaqueline...kan me voorstellen hoor meis dat je soms zoiets hebt van wat voor soort kaartje maak ik der mee...maar deze kaart is zeer goed gelukt hoor...toppie gedaan meis. veel liefs terry

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wauw gaaf zeg,echt heel erg leuk gedaan!!!!!wat een dotje die leeuw zeg.
    groetjes emilie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een prachtige kaart, en heel goed bij elkaar passend met die leeuw! je hebt het ook geweldig ingekleurd!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wow love your cute image and fantastic colouring
    Gorgeous designs and detail as well
    Hugs Susie xx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oh this is so adorable sweetie, such a sweet image and a fabulous card x

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een super kaart is het georden en wat heb je een leuk stempel gebruikt!!

    Groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Jeetje Sjak,

    geweldig past er helemaal bij
    super kaart

    groetjes Hil

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hi Hun what a simply sweet card this is love that image and those gorgeous papers. Just perfect
    Hugs Jacqui x

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hai Sjak. Hartstikke leuk kaartje is dit. en ik kan niet zo vaak reageren op je blog als dat ik zou willen iedere keer krijg ik foutmeldingen. Maar nu is het weer gelukt.
    Ik ben er dus wel hoor maar je ziet me niet hahahaha

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Super kaartje Sjak!!! En echt prachtig papier ervoor!!!
    Liefs
    Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een leuke kaart , ook het stempeltje is zo lief.

    Kijken jullie ook even op mij blogje aub?

    Groetjes Katty

    BeantwoordenVerwijderen
  19. groooowww hij is heel leuk geworden.
    groetjes Mo

    BeantwoordenVerwijderen
  20. ohhh wat is die lief en idd super die kleuren en papier

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Oh he is wonderfully cute. I do love your colours. Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  22. oh so cute!! love your coloring, Jackie!!

    Hugs,
    JEn

    BeantwoordenVerwijderen
  23. This is just fantastic! Wonderful colours and colouring. Love all the extra details too x

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Sjak wat een leuk papier bij deze stempel. Je kaartje is super TOP.
    Alles oke hier en bij jullie? liefs Paula.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Gorgeous card Jacqueline, love the cute Lion and the pretty papers and lo. Hugs Nikki x

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een plaatje..supermooi, Jacqueline!!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. This is wonderful Jacqueline! The colors are so wonderful and vivid!
    Hugs Jeanette

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Het plaatje past perfect bij het papier! Mooie combinatie!

    Groetjes,
    Saskia :)

    BeantwoordenVerwijderen
  29. I love this Jacqueline, the perfectly coloured cute lion is gorgeous
    Mina xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Fabulous DEAR Jaqueline, it's such a pretty card!

    Hugs,
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Lovely card and cheerful colors! TFS
    hugs,
    Cabio

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Hoi Sjakkie, wat belachelijk veel reaties heb je gehad,hahaha.
    Ik vind je kaartje super en de leeuw kan je leuk voor een jongenskaart gebruiken bv voor Beer.

    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  33. je kaartjes van de laaste dagen zijn weer geweldig mooi mooi papier heb je steeds gebruikt

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Gaaf! hartstikke leuk ook met die tekst erbij zeg!
    En mooi papier!!!
    Ik ben ook aan het overwegen of ik een cardkit abonnement zal nemen maar weet niet goed welke...

    Liefs,
    Nicoline

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als jullie een berichtje achterlaten, ik lees ze met veel plezier!