zondag 26 juli 2009

for someone special.....



En de someone special is vandaag Karin. Zij heeft mij onlangs een paar afdrukjes van de nieuwe Lelo stempeltjes gestuurd en ze zijn echt super! Jammer genoeg krijg ik de kleuren niet helemaal juist op de scanner, want het papier waarop het stempeltje is geplakt is wel degelijk oranje, maar hierboven lijkt het wel bruin. Ik heb de kaart diverse keren gescand, maar het mocht niet baten.
Ook kleuren de bloemen, het lint en de knoopjes in werkelijkheid beter bij het geheel. (Soms heeft mijn scanner kuren)
Het design-papier is van Scenic Route en het afdrukje is ingekleurd met de copics.

Ik wens iedereen een fijne nieuwe week toe,
Groetjes van


Posted by Picasa

21 opmerkingen:

  1. Nou ik vind het er super uit zien hoor!
    En wat een schattig stempeltje is dat!!!

    Liefs,
    Nicoline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fab card hun, love the layout and the image is so sweet! Great details too x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Sjak wat een speciaal kaartje je kleuren vind ik supermooi!!
    Mooi papier heb je gebruikt. Prachtige creatie.

    Groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Jacqueline,

    ik vind hem toch gaaf je kaartje. En soms kan je er gewoon niets aan doen dat je scanner kuren hebt.

    groetjes Hil

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi sjak

    |Weer een leuk kaartje

    groetjes gonny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Sjakkie, wat vervelend dat je scanner kuren heeft, het ziet er inderdaad een beetje vreemd uit. Maar jou kennende zullen de kleuren van het papier en alle versierseltjes best wel bij elkaar passen.

    Groetjes Thea

    o, ja heb jij de motivet stempels nog niet ontvangen? want we hebben deze naar je opgestuurd.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Jacqueline,
    bedankt voor je leuke commentaren op mijn blog. eindelijk even de tijd om rustig je blog te bekijken. of zeg maar gerust bewonderen. Wow, wat een gave kaarten! En met zoveel verschillende soorten stempels, helemaal super!
    ik kom gauw nog 'ns terug,
    groeten van Stefanie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Jacqueline,
    Lief kaartje en zeker gave stempels zijn dat van Lelo.

    Ik had ook altijd problemen met de scanner... nu fotografeer ik en het resultaat is nu ook echt de kleur van de kaart. Ik kreeg met de scanner een hele andere kaart...

    Groetjes Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Jaqueline, wat een leuke kaart, 'k zelf ook van Karin de afdrukjes gekregen, dus ga zelf van de week nog aan de slag. Vervelend dat je scanner kuren heeft, zelf fotografeer ik altijd en moet zeggen dat dat goed bevalt ;o)

    Liefs Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  10. I just love these deep rich colors - just so cute and elegant!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Very cute card! I took a peek through your blog and really like all of your work! You have great style!!! HUGS! Nicole :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Jacqueline, your card is so sweet and your coloring is awesome~
    Hugs,
    Cabio

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Love this cute card what a brilliant image beautfully coloured
    Hugs Jacqui x

    BeantwoordenVerwijderen
  14. ik geloof je Sjak die rot scanners ook maar ik vind hem prachtig hoor

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuk kaartje hoor Jaq ook al doet je scanner t niet helemaal goed.
    En leuk zijn ze he die afdrukjes van Karin ik moet er nog steeds aan beginnen...!

    Groetjes San.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een prachtig kaartje Jacqueline,je kan zien dat je scan kuren heb meis,wat niet alles kloptDat zijn we van jou niet gewend zo.


    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. this is really pretty cute card hugs pops x x x

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat leuk dat ik die someone special was afgelopen zondag. Vind je kaart toch mooi. Ik kijk door de scanner heen en weet dat altijd alles goed matched op je kaarten. Je kaart is echt super..,...

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Sweet card Jacqueline, pretty colours!
    Clairex

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een super leuk kaartje is het geworden!!

    Groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  21. via,via lees ik net je post.Leuk hoor bewonder mensen die dit zo mooi kunnen,wie weet geduld is n schone zaak.Zag dat je in IJsselstein woont,leuk daar heb ik mn winkeltje zitten.Groetes,Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als jullie een berichtje achterlaten, ik lees ze met veel plezier!