zondag 12 juli 2009

Babykaart voor Janne


Hallo allemaal,

Ondanks mijn overvolle weekend heb ik toch nog een paar kaartjes kunnen maken. Het was ook wel heerlijk freubelweer.
Bovenstaand kaartje is één van mijn creaties; Er zijn in mijn omgeving veel mensen in blijde verwachting, dus ik moet nog heel wat kaartjes maken komende maanden.
Dit kaartje is voor de geboorte van een zoon van twee van mijn collega's.
Hoe het komt weet ik niet, maar ik val steeds weer terug op de stempeltjes van Eline Pellinkhof, omdat ik ze zo lief vind. Gelukkig zijn ze tijdloos. Het stempeltje is ingekleurd met de copics. Het design-papier dat ik heb gebruikt is van Little Yellow Bicycle: Baby Safari.

Ook heb ik 2 awards gekregen van Suze (http://suzesplacetoscrap.blogspot.com/) en Marijke (http://scrappenfreubelen.blogspot.com/(. Ik ben er heel erg blij mee en voel me zeer vereerd. Dank jullie wel dames!

Officieel moet ik deze award doorgeven aan 15 personen, en aangezien ik er 2 heb ontvangen zou ik hem door moeten geven aan 30 personen. Dat vind ik een hele moeilijk opdracht, dus ik geef hem door aan iedereen die op mijn blog komt, want jullie verdienen hem allemaal.

Ik wil jullie bedanken voor het bezoek aan mijn blog en vergeet vooral niet een berichtje achter te laten.
Fijne zondag nog,
Groetjes




19 opmerkingen:

  1. Hoi sjak

    Weer een leuke kaart
    En ben benieuwd naar je nieuwe stempeltjes die je gisteren gekocht hebt

    groetjes gonny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schattige kaart Sjak, en gefeliciteerd met je Award

    Groetjes Suze

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een super leuk kaartje is het geworden en gefeliciteerd met je award!!

    Groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is weer een schatje van een kaart geworden!

    En die stempels blijven lief!!

    Groetjes Janet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schatje Sjak!
    Ja het blijven schattige stempeltjes he, deze vind ik ook zo leuk.

    Liefs,
    Nicoline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hoi Sjak
    Een heel schattig kaartje en gefeliciteerd met je award.
    Hugs Corry

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een lekker vrolijk fris kaartje in die kleurtjes toppie en gefeliciteerd met je awards

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een lief kaartje heb je gemaakt met de Eline stempel! Ik vind de kleurtjes ook hardstikke leuk.

    x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een lief kaartje zeg en ja die stempeltjes blijven inderdaad leuk.ook het papier is supermooi.
    groetjes emilie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een leuke en lieve kaart heb je weer gemaakt Sjak. Zo lief...

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Totaly adorable and cute ,fabulous work
    hugs Dawnxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. This is stunning dear, what a great image and fab colouring
    Hugs Jacqui x

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Alweer een leuk babykaartje, maar dan worden deze stempeltjes tenminste ook gebruikt, bij jou tenminste wel. Het is een schatje. liefs en groetjes Paula.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wat een prachtig kaartje Jacqueline,lief stempeltje,heel mooi papier.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een lieffie is dat geworden
    Gefeliciteerd met je award !!
    Groetjes Cora

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ook dit is weer een schatje. Je hebt het maar druk met je baby kaarten.

    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  17. aww what a gorgeous card, such a cute image, fabby papers hun, su.x

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Your card is very sweet Jacqueline!
    Clairex

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een super leuke kaart !en de stempels zijn ook zo schattig he ,en daarom pak je ze toch steeds weer denk .
    Dat heb ik met het babyjurkje namelijk ik vindt dat zo schattig dat tuttenjurkje!

    Groetjesss

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als jullie een berichtje achterlaten, ik lees ze met veel plezier!