vrijdag 1 juli 2011

You're invited...

Hallo allemaal,

Het is weer tijd voor een nieuwe challenge bij EHI.
 De opdracht is dit keer; maak een vierkante kaart, maar de zijkant mag niet recht zijn.
Kom eens een kijkje nemen op de blog om te zien wat de andere DT-leden voor mooie kaartjes hebben gemaakt. Je kunt meedoen met deze challenge tot 15 juli.

Dit is mijn creatie:

de voorkant van de kaart:
Het design-papier is van Maja en het stempeltje wat ik heb gebruikt is van Motivet, ingekleurd met de Copics. Voor de zijkant van de kaart heb ik een Grand Nestabillitie gebruikt.
Dit kaartje is ook gemaakt voor  de DT-blog van KreaTeja. Kom ook daar eens een kijkje nemen om te zien wat er voor prachtige creaties worden gemaakt. Sinds vandaag is het team uitgebreid met Madeliefje (Martine).

Velen van jullie hebben inmiddels vakantie en ik wens daarom iedereen alvast een hele fijne vakantie toe.
Ikzelf ga pas in september op vakantie, dus ik zal gewoon regelmatig met berichtjes komen en de andere blogs volgen.

Tot de volgende keer,
Liefs van,

SJAKKIE


45 opmerkingen:

  1. Wat super leuk heb je dat gemaakt ,Jacqueline. Prachtige kaart!
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super mooi kaartje, nou ik ga helemaal niet op vakantie dus mij zal je regelmatig tegenkomen

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een prachtig kaartje,vind de kleur erg mooi en wat een lief vrolijk stempeltje!

    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  4. super mooi kaartje sjak, en ook wij gaan niet met vakantie
    liefs Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heb je een super leuke kaart gemaakt!
    Groetjes, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  6. De kleurtjes vind ik echt heel mooi en een lief kaartje ook.
    groetjes,lean

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi die Sjak,
    Eerst wat een leuke stempel. Ten tweede hij is super mooi ingekleurd en ten derde je model kaart is erg leuk. Zo kan ik wel meer opnoemen, maar ik vind de kaart gewoon leuk.
    Grappig dat papier met die appeltjes. Wij gaan pas eind september op vakentie. Dus wij moeten inderdaad nog even wachten.

    Groetjes en gezellig weekend.
    Doeg Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Echt een vrolijk kaartje zeg!
    En wat een leuk achtergrondpapier!

    Groetjes

    Vera

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat is die weer super Sjakkie!! Echt helemaal geweldig die stempel ook :)
    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een super leuk kaartje Jacqueline! Gave stempel
    heb je gebruikt!
    Groetjes, Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  11. super leuk gedaan weer. ik hou er altijd wel van.. net iets anders van je kaart te maken :) leuk idee zo

    groetjes martine

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuk zo met de zijkant gegolfd,mooi blijft het papier van maya hé.

    groetjes Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een gave uitdaging met die zijkant! Bij jou is het super goed gelukt en je kaartje is daardoor prachtig geworden!!!

    liefs, merit en annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. hij is prachtig Sjakkie...mooie kleuren!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik heb er al meerdere voorbij zien komen maar die van jou vind ik ook erg leuk.

    Groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  16. je kaartje is prachtig geworden
    groetjes miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  17. leuk joh zo dit model ik vind hem super geworden

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtig gemaakt Jacqueline,super die stempel,mooi ingekleurd zeg.
    Geweldig papier.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een prachtige kleuren en super hoe je de opdracht "geen rechte zijkant" hebt opgelost!
    Ik ga ook pas in september dus we knutselen gewoon nog een paar maanden gezellig door!

    Goed weekend, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een leuke vrolijke kaart is dit Sjakkie!!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  21. I love your card Jacqueline. Gorgeous papers and a lovely stamp!
    Clairexx

    BeantwoordenVerwijderen
  22. prachtig is dit super originele kaartje met dat papier

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Leuke uitdaging!
    Je hebt er weer wat moois van weten te maken.

    Groetjes Sjoukje

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een leuk model met die voorkant zo! Gaaf hoor, je kaart!
    Leuke kleuren ook, zie je niet zo vaak.

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hi sweetie, this is absolutely gorgeous, big hugs ♥ Pops x x x

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ik had hem al gezien bij Krea Teja, maar ik wil je nog even een x vertellenddat ik hem erg mooi vind!
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een schattig kaartje en je zijkant is prachtig!!
    groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wauw! Wat een leuke uitdaging! En wat een mooi kaartje heb je er mee gemaakt!

    Liefs mariska

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Een heel leuk model!! En wat een "heerlijk" stempeltje!!

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat een leuk kaartje Sjakkie en een leuke nestie en stempel
    groetjes lenny

    BeantwoordenVerwijderen
  31. een super leuke kaart, Jacqueline!
    groetjes, Alina

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Schitterende kaart.
    Heel mooi papier.
    groetjes Tesa & Anke

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Prachtige kaart Sjak, mooie kleuren en wat een lieve stempel schattig.

    lieve groetjes Suze

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Wat een leuke kaart Jacqueline! Geweldig model en wat een leuke stempel heb je gebruikt!
    Liefs, Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Wat een aparte kleuren zo op de foto. Vind hem heel bijzonder. Hij is wel heel erg leuk geworden.
    Groetjes van Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Wat een leuke kaart jacqueline
    en wat een leuk modelletje
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Heel mooi kaartje Jacqueline! Super mooi papier en wat een leuke stempel! Heb ook vakantie en ben dus inderdaad wat minder vaak online.

    Liefs Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Super leuke kaart Jacqueline.
    Mooi papier en wat een leuke stempel is dit.

    Groetjes Jannie.

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Superleuke kaart van prachtig papier en met een hele lieve stempel die ook nog eens schitterend ingekleurd is!

    Groetjes, Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Prachtig zeg!! Heel leuk, de opdracht ook trouwens!

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Supermooi kaartje, ik ga proberen met de challenge mee te doen.

    Liefs Aans

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Jacqueline, this is such a darling card. The soft coloring made this image extra sweet :-)
    Hugs,
    Cabio

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Wat een super leuk kaartje zeg en dat stempeltje is echt heel schattig!

    Groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als jullie een berichtje achterlaten, ik lees ze met veel plezier!