woensdag 13 juli 2011

See you later

Hallo allemaal,

Een tijdje terug zag ik wat creaties voorbij komen gemaakt van koffiefilterzakjes. Erg leuk en dat kwam op mijn to-do lijstje te staan. Eindelijk heb ik er tijd voorgenomen, dit project heb ik ook gemaakt voor het DT-blog van Krea TeJa.

Dit is het resultaat:

in het grote filterzakje zit nog een klein filterzakje: 

Het kleine filterzakje (nr. 2)

Het design-papier wat ik voor mijn creatie heb gebruikt is van Maja en de stempeltjes zijn allemaal van Magnolia. Voor het inkleuren hiervan, heb ik de Copics gebruikt. Verder heb ik nog een charms, wat schelpjes en touw gebruikt. 

Ik vond het een heel leuk projectje om te maken en zal dit zeker vaker doen! 

Ook wil ik jullie onderstaand mannen kaartje niet onthouden, wat ik voor een jarige oom heb gemaakt.
Als het goed is heeft de jarige het kaartje op de deurmat gevonden. 


Het design-papier is van 7 Gypsies en het stempeltje,  ook ingekleurd met de Copics,  is van Whiff of Joy.
Ondanks dat ik de laatste tijd veel manenkaartjes maak, blijf ik het toch lastig vinden om ze te versieren, dus er zitten niet te veel toeters en bellen aan. Het papier op zich is al druk genoeg.

Tot de volgende keer,
Liefs van

SJAKKIE


57 opmerkingen:

  1. die zien er alle twee heel gelikt uit Sjakkie wat een leuk idee met die filterzakjes

    Groetjes Toos

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beide kaarten zijn weer heel mooi met mooie details je koffiezakje[filter]..is echt een plaatje..
    groetjes,Lean

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ze zijn beide erg mooi...die je gemaakt hebt met de koffiefilterzakjes is supers en die ga ik ook maar op mijn ellenlange to do list zetten:-)
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke creaties, Jacqueline! Vooral die met de fliterzakjes.
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een prachtige creaties weer. vooral die filterzakjes vind ik geweldig.
    groetjes miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ooh wat leuks heb je weer gemaakt! Helemaal geweldig :)
    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ze zijn super leuk Sjakkie
    groetjes lenny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooi gemaakt Jacqueline!

    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat prachtig heb je beiden gemaakt Jacqueline.
    Leuk idee met een koffiezakje.
    Leuke stempels,mooi ingekleurd.
    Heel mooi papier gebruikt.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Alles is erg mooi,maar de koffiefilterzakjes vind ik toch wel erg leuk!

    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ooh wat heb je dat weer prachtig gemaakt!
    Groetjes Nicolet

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Jaaaaaaaaaaa, ik word weer wakker dankzij jou want die koffiefilterzakjes vind ik zooo leuk en wil ik ook al zo'n tijd maken maar........gewoon weer helemaal vergeten (scrap-Alzheimer?)omdat er zo veel leuks voorbij komt!
    Ze zijn enig Sjakkie en de mannenkaart is ook weer helemaal mooi en behoeft idd helemaal geen toeters en bellen als je zulk mooi papier gebruikt!

    Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een super leuke idee met de koffiefilters en geweldig gemaakt! Prachtig papier en details! Je mannenkaart is ook super!
    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Jeetjes wat heb jij er een leuk project van gemaakt met die koffiefilterzakjes. Geweldig!!!
    En je mannenkaart vind ik ook heel erg gaaf geworden. Dat is nog eens een super mannenkaart.
    Groetjes van Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  15. sjakkie ik ben weg van je koffiefilter kaart wat een bjoetie!!!!
    even als je proost kaart die is ook geweldig!

    lieve gr. marja

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Twee hele mooie creatie Jacqueline, ik vind de kaart voor je oom super gaaf.
    Mooi papier en een hele leuke stempel is dit.
    Ik geloof dat ik hem ook heb zal eens gaan zoeken (erg hé).

    groetjes Jannie.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. De koffifilterkaart vind ik prachtig! Schitterend papier en met een superleuke stempel.
    Ook de kaart voor je oom is heel erg mooi!

    Groetjes, Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtige creaties weer, Sjakkie! Wij hebben Senseo thuis, maar juist voor deze doelen koop ik ook af en toe koffiezakjes! ;D
    Ik ben dol op al die creaties met de zee, maar je kaart voor jouw oom is ook super mooi geworden.
    groetjes Ula

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Gaaf die filterzakjes, maar ik drink senseo haha!
    Die mannenkaart is echt super leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een leuk idee die filterzakjes, ze zijn super geworden. Je kaartje is ook heel mooi,
    groetjes Tessa & Anke

    BeantwoordenVerwijderen
  21. wow, wat gaaf met het filterzakje! Je kaart is ook erg top!

    groetjes,
    Annika

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wauuuuw wat een super mooi creaties
    heb je weer gemaakt echt toppies

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ha Sjakkie, die koffiefilter is errug gaaf zeg. Leuk papier is dat hè, ik heb er ook van liggen. De mannenkaart is ook erg leuk. Groetjes, Ankie

    BeantwoordenVerwijderen
  24. ziet er super leuk uit allemaal, grappig die koffiezakkies groetjes christa

    BeantwoordenVerwijderen
  25. ooo wat zijn het weer prachtige kaartjes!!
    ik vind die met die koffiefilters erg gaaf!!

    gr regina

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Dat ziet er heel mooi uit Sjakkie ;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Beide kaarten heb je weer ontzettend mooi gemaakt Sjak, ziet er superrrrr uit hoor !!

    groetjes Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  28. wowwww wat een leuk idee met die filterzakjes ja ik val in herhaling maar ze zijn gewoon erg mooi en vallen bij iedereen erg in de smaak
    liefs en groetjes Akkina

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Bijzonder mooi kaartje, dat filterkaartje! Ook het tweede kaartje is prachtig gedaan in die zwart/wit tinten.

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  30. These are both beautiful Jacqueline. I love the monochromatic card
    Clairexx

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Dat zijn twee prachtige creaties geworden Jaqueline!
    Groeten Kristel

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Allebei weer super gedaan, dat met die filterzakjes is echt leuk om te zien!!
    GR. Adrina

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Wauw, wat een gave creatie met de filterzakjes!
    En je mannenkaart is ook super geslaagd!
    Groetjes, Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  34. wauwwww Jacqueline
    wat een schitterende creaties,
    ik ben helemaal weg van je filterzak kaart....Superrrrrr gaaf!
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Wat een creatieve mensen heb je toch om iets met een filterzakje te doen. Erg mooi geworden en ook je mannenkaart is super.
    groetjes jopie

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Wat leuk zeg met die koffiefilterzakjes! Heb ze ooit wel ergens voorbij zien komen, maar nog nooit zelf gemaakt. Moet er toch maar 's van komen. Je kaartjes zijn supermooi!

    Groetjes Erika

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Wauww dat ziet er super uit zeg!!! Errug leuk met die koffiefilterzakjes!!!

    Liefs Jenine

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Ziet er weer heel leuk uit, vooral de filterzakjes zijn super.

    Liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  39. super mooie creaties, Jacqueline!
    groetjes, Alina

    BeantwoordenVerwijderen
  40. wat een mooi koffie zakje erg leuk idee en schitterend gemaakt
    Ook de mannenkaart is prachtig heel mooi die kleuren
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Ik had die koffiefilters nog nooit zo gezien, maar na jouw voorbeeld ga ik dat niet meer vergeten. Echt leuk.

    GRoetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Hoi Sjak,
    Ik had de koffiefilterzakjes al vaker voorbij zien komen, maar deze vind ik wel heel erg leuk.
    Mooi papier, ( ben ik ook net mee bezig ) geinig die schelpjes. Het is gewoon een leuk geheel.
    Groetjes Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Wow 2 mooie kaarten! Zou niet kunnen kiezen. Ze zijn heel verschillend maar wel allebei prachtig!
    Groetjes Jolanda.

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Hi hun
    two fabulous creations, luv the use of the coffee bag, beautiful creation, sue,x

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Beide kaartjes zien er prachtig uit hoor!!!

    Groetjes esther

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Beide kaarten zijn heel mooi!!

    Groetjes van doris

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Superleuk je koffiefilter-kaartje! Ook je mannenkaart is erg leuk!

    San x

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Super leuk idee zeg zo'n filterzakje! Erg mooi gemaakt net zoals je andere kaartje!!

    Groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Hi sweetie these are stunning, your work is always perfect, you are a true inspiration,hugs pops x

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Gave creaties Sjakkie! Echt super!

    BeantwoordenVerwijderen
  51. wat een gaaf idee met de filterzakjes!!!
    zo lejk om er dan ook nog een in te doen :)
    heb je de achterkant zo gelaten of ook nog beplakt?

    en je mannenkaart is echt supercool!
    leuk lettertype ook van proost.
    groetjesssssss

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Hallo Sjakkie,

    Wij drinken helemaal geen koffie maar dit idee zag ik ook op meer blogs voorbij komen en heb dus ook nr.4 gekocht. Voor het geld hoef je het in elk geval niet te laten want zo duur zijn ze niet als je de goedkoopste neemt.
    Jouw idee is ook weer geweldig, dat is mooi papier dat Maja. ik heb het zelf nog niet in bezit maar ben net jarig geweest, dus.....

    En die mannenkaart, wooh heel chique

    groetjes,
    Janna

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Hallo Sjakkie,

    Ik kwam via via op uw blog, mooi creaties heb je er op staan hoor!

    groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  54. Ooh, wat zijn ze gaaf, Sjakkie! Geweldige kleurtjes en mooi met dat zilveren randje erbij!

    BeantwoordenVerwijderen
  55. woh geweldig wat een leuk idee met de koffiefilterzakjes, erg mooi gemaakt, en leuk dat je ook een kleinere versie erin gedaan hebt,
    trouwens je mannenkaart ziet er ook geweldig mooi uit, ik heb genoten van je creaties, ben gelijk volger geworden.

    groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als jullie een berichtje achterlaten, ik lees ze met veel plezier!