dinsdag 26 juli 2011

Happy Birthday to you!

Hallo allemaal,

Toen ik zaterdag deze mooie sketch bij Dutch Card Lovers zag, heb ik gelijk tijd gemaakt om met deze challenge mee te doen. Ook de kleuren die je moet gebruiken spraken mij erg aan.

Ik moest nog een kaartje voor een man hebben, dus ik heb dat gelijk met de challenge gecombineerd.
Dit is het resultaat:


Het groene design-papier komt uit mijn restjes-bak en het stempeltje van Penny Black is ingekleurd met de Copics. Ik heb het kaartje eenvoudig gelaten, omdat ik hem zo leuk vond en het is voor een stoere man die niet van frutsels houdt! 

Tot de volgende keer,
Groetjes  van

SJAKKIE

43 opmerkingen:

  1. en wat goed gelukt sjakkie en wat mooooooooi geworden!
    kan je trots op zijn hoor!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een leukerd Sjakkie en ik vind die kleuren ook heel mooi

    Liefs Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. gaaaf en een mooie kleuren combi en sketch ook...heel mooi gemaakt weer.
    groetjes,Lean

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een super kaartje.
    heel mooi
    veel succes met de challenge
    liefs wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk hè, als je een schets en een kaart die je al wilde maken kunt combineren? Mooi gelukt, het is weer een hgaaf kaartje!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  6. schitterend kaartje sjak, mooie kleurtjes heb je gebruikt
    liefs Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hij is helemaal geweldig Sjakkie!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat is ie leuk geworden, Sjak!
    Liefs,
    Marjoleine

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige kaart Sjak! Heel mooi van kleur en de beer is echt vreselijk leuk. Een zeer geslaagde mannenkaart!

    Groetjes, Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een gave kaart Sjakkie! Leuke stempel ook! Leuk dat je meegedaan hebt met DCL.

    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oeh, die is wel erg leuk geworden!

    Groetjes
    Katinka

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuk kaartje geworden zeg...

    Groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hij is zeker SUPER!!!
    Groetjes,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat heb je dat mooi gemaakt, Jacqueline! Succes met de challenge.
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wauuuw wat een super gave mannenkaart

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  16. supermooooooooooi, mooie kleur.

    De bloemen zijn nu bijna op, ze waren echt heel mooi.
    Heb me ook weer opgeven voor de nieuwe swap.

    Liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een leuke mannenkaart, ook erg mooie kleuren, heel mooi gemaakt!
    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  18. In 1 woord: SUPERRRR!!!!!!!

    Groetjes, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hi hun
    a gorgeous card, luv the colour combo, fabulous design, sue,x

    BeantwoordenVerwijderen
  20. superleuk!
    grappig stempeltje.
    en heel herkenbaar, de meeste mannen die ik ken willen er geen frutsel op....maar hij heeft oo niets meer nodig!
    groetjesssssss

    BeantwoordenVerwijderen
  21. What a darling birthday card for your husband! That image is too CUTE!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een prachtig kaartje Jacqueline.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Dat is een schitterende kaart Jaqueline! Ik vind hem super!
    Groeten Kristel

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Gaaf kaartje Jacqueline!
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Gaaf kaartje! Snap dat de sketch en de kleuren je aanspreken, lekker strak en leuke combi.

    Liefs Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Prachtig kaart, zeker mooi kleuren!

    Groetjes, Danielle

    BeantwoordenVerwijderen
  27. wat ene cutie, bedankt voor het emeodne met dcl

    groetjs yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een super kaart Jaqueline!!

    Groetjes
    Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  29. How cute Jaqueline!!!
    Love it! :))

    ♥ Hugs, Inger

    BeantwoordenVerwijderen
  30. ooohhhhh hes fantastic Jacqueline...I love his tie
    Mina xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Eén van de kans hebbers vind ik heel mooi gemaakt.

    Groetjes Scrapfanaat Peter

    BeantwoordenVerwijderen
  32. He Sjakkie,

    Bedankt voor je leuke reactie op mijn blog! Hier dan ook eindelijk weer een berichtje van mij.... Ik ga eens even lekker rondneuzen hier want ik zie dat ik heel veel gemist heb! Fijne dag!!

    Liefs,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Gaaf kaartje hoor heel erg leuk. bedankt voor het meedoen bij DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  34. je kaartje is erg gaaf!!

    groetjes,
    Annika

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Deze vind ik ook super Sjakkie
    groetjes lenny

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Helemaal toppie, en een leuke stempel voor een mannenkaart. :)
    Bedankt voor het meedoen met de DCL.

    Groetjes Rosalien

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Gaaf papier en een schattige afbeelding Een top-kaartje!
    Bedankt dat je met ons meedoet bij DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Hij is leuk en mooi ,lief die afbeelding
    bedankt voor je deelname aan de 100ste DCL
    gr miriam

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als jullie een berichtje achterlaten, ik lees ze met veel plezier!