donderdag 28 juli 2011

Hallo allemaal,

Hier ben ik weer, dit keer met een boekenlegger die ik voor mijn man gemaakt heb. 
Ton is een fanatiek lezer en stopt altijd losse blaadjes tussen de bladzijden waar hij is gebleven. Ik heb al vele malen prachtige boekenleggers voorbij zien komen op de blog, maar ik heb niet echt een patroontje kunnen vinden. Dus ik heb zelf maar iets in elkaar geflanst.

De voorkant:

De achterkant, die over een pagina schuift:


Het basiskarton is van color core, wat je heerlijk kunt schuren waardoor het een beetje  oud lijkt. Het design-papier is van de nieuwe Maja kerstlijn en het stempeltje is van House Mouse en voor het inkleuren heb de Copics gebruikt. Verder heb ik nog het leuke kruissteekponsje gebruikt om het geheel op te leuken. Al met al was het een heel makkelijk project om te maken, maar Ton is er heel blij mee!

Dit project is ook te zien op het DT-blog van KreaTeJa, waar ook de andere DT-leden hun leuke en mooie creaties laten zien. Kom gerust eens langs om een kijkje op deze leuke blog te nemen.


Ik hoop dat jullie weer hebben genoten van mijn creatie.
Groetjes en tot de volgende keer,

SJAKKIE

29 opmerkingen:

  1. Hoi Jacqueline
    Wat een leuke boekenlegger, nu leest Ton, met nog meer plezier zijn boeken;)
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk idee! Zeker rond deze tijd, lekker een boek lezen op de camping. Daar zal Ton blij mee zijn!

    Liefs Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een goed idee, en leuk gedaan ook. Groetjes, Ankie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. dat ziet er heel mooi uit. kan me voorstellen dat ie er blij mee was.
    groetjes miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hoi Sjakkie

    heel mooi gemaakt supper lief
    Gr Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hey sweetie, Gorgeous Work big Hugs ♥ Pops x x x x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. gaaaaf dat heb je mooi in elkaar geflanst lief muisje!
    groetjes,Lean

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke boekenlegger heel grappig met dat stempeltje.
    Dat is genieten om een boek te lezen met zoiets leuks.
    Groetjes Kitty

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat lief van je om voor hem een boekenlegger te maken. Zo'n prachtige boekenlegger maakt het lezen van een boek nog leuker:)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super gaaf gemaakt Sjakkie
    leuke stempel ook
    groetjes lenny

    BeantwoordenVerwijderen
  11. echt een pracht van een boekenlegger sjakkie!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een geweldige mooie boeken legger heb je voor Ton gemaakt.
    Echt super!!
    Veel leesplezier toegewenst!!!

    Groetjes Jannie.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wow Jacqueline, wat een prachtige boekenlegger!!

    Groetjes
    Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wat een leuke boekenlegger!

    erg leuk gemaakt!

    gr regina

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik vind het een schitterende boekenlegger :) Zo leuk met dat muisje ook!!
    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een prachtige boekenlegger een echte beauty

    Liefs Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. schitterend, wat lief van je om er een te maken voor Ton!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Dat is een leuke boekenlegger, kan me indenken dat hij daar blij mee is.

    Liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Heel leuk bedacht, Jacqueline! Je man is er vast blij mee!
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Dat heb je mooi gemaakt Jaqueline!!
    Groeten Kristel

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Slim ontwerpje! En een erg leuke uitvoering!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een super gave boekenlegger

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Heel leuk idee Sjakkie en prachtig gemaakt, zal hij vast blij mee zijn geweest.

    Groetjes Toos

    BeantwoordenVerwijderen
  24. super leuk joh, dat leest een stuk gezelliger zo ;)) xx christa

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Leuke boekenlegger Sjakkie!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Nou hier is Ton vast heel blij mee! Het is een handige en ook nog eens hele mooie boekelnlegger!

    Liefs,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  27. super leuk zn boekenlegger
    erg mooi gedaan

    liefs wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Ohhh Jacqueline,wat heb je dat prachtig gemaakt voor je man.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als jullie een berichtje achterlaten, ik lees ze met veel plezier!