woensdag 6 juli 2011

Cute Boy

Hallo allemaal,

Vorige week heb ik samen met Paula gefreubeld en hebben we een creatie uit het boekje Kadoosjes van Paper & Pictures gemaakt. Ik wilde iets maken voor de geboorte van een jongetje en dit is het geworden:

Het geheel gezien van de voorkant:

van de zijkant:


de melkpakjes apart:


Het design-papier wat ik heb gebruikt in combinaite met kraftpapier is van EchoPark. Ook het stempeltje van Me to You is op  kraftpapier gestempeld. Ik heb de creatie eenvoudig gehouden, omdat het voor een jongetje is. Ik ben natuurlijk heel benieuwd wat jullie van mijn creatie vinden en wil jullie alvast bedanken voor de lieve en leuke reacties, die ik met veel genoegen lees.

Groetjes van

SJAKKIE




47 opmerkingen:

  1. Wauwww wat mooi Jacqueline, wat een mooi papier heb je ervoor gebruikt.
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het super gaaf en de combi licht blauw en kraft Toppie!
    groetjes,Lean

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat is dit super leuk Jacqueline en zulke mooie kleurtjes!!
    Moet je voor de grap eens op mijn blog bij januari kijken.............jouw versie zou ik nooit op gekomen zijn!

    Groetjes, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Jaqueline wat heb je dit schitterend gemaakt. Heel mooi hoor.

    Groetjes van Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw Jacqueline!! Wat schitterend.
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig wat een enig cadeautje! Stoer en lief!
    Groetjes Jolanda.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. schitterend we hebben het in kadoosjes zien staan maar wat heb jij leuk je eigen draai eraan gegeven.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dit is echt meer dan gaaf!

    groetjes, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. nou ik vind hem hartstikke leuk
    groetjes miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. super!!!! wat een prachtig babykado is dat zeg!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gewoonweg 1 woord : prachtig !!!
    Groetjes Aletta

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Zo....schitterend gemaakt meid! Leuk om zelf ook een keer te maken.
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wow prachtig gemaakt.
    Heel leuk.
    groetjes Tessa & Anke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat heb je dit mooi gemaakt!!! Echt heel erg leuk.
    De ontvanger is er vast heel blij mee!

    Groetjes Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wow die is wel heel erg gaaf geworden. Super Sjak..je brengt mensen weer op een idee ;-)
    Groetjes van Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat schattig weer Sjak!
    Ik heb "even" alles bekeken van de laatste tijd en wat heb je weer een schitterende kunstwerkjes geplaatst meid!

    Het lukt me niet om regelmatig langs te komen maar ik haal het wel in hoor ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. ooo wat een gaaf baby cadeau!

    erg leuk gemaakt super!!

    gr regina

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een schitterend baby kadootje!!Hele mooie kleurtjes ook en dan nog zo'n lief beertje erop.
    Helemaal top!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Een zeer geslaagd kadootje,als je mij vraagt!Leuke kleuren heb je gebruikt,mooi geheel!

    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Oh wauw, wat superschattig...een heel erg leuk cadeautje! Ik vind de mix van lichtblauw papier en kraft ook supermooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. whow wat een gaaf kraamkadootje, schitterend hoe je dit hebt gemaakt

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een leuk kraamkadootje !! En zo mooi in kraft met blauw. Goed dat je het eenvoudig hebt gehouden. Het is een erg mooi geheel zo. Creatieve groetjes van Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. wat ziet dit er schattig uit zeg! lief!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Leuk, leuk, leuk. Het ziet er super uit!
    En ik ben ook een fan van de melkpakjes hoor....

    Groetjes Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  25. owww geweldig mooi zeg, ja staan gave dingen in dat blad he , heb zoveel patroontjes liggen , kom er jammer genoeg niet aan toe xx christa

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Supermooi zeg! Je gaat vast nog veel meer van die mooie doosjes maken want er staan nog zoveel leuke patroontjes in.

    Groetjes, Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Dat ziet er heel mooi uit Sjakkie ;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Ohhhh Jacqueline,wat heb je dit schitterend gemaakt.
    Super papier,leuke details.


    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Hoi jacqueline,
    helemaal super geworden, leuk idee
    gr esmeralda

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Prachtig gedaan! Ik vind de kleuren ook zo mooi, beetje stoer ook.
    Supecadeautje!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Helemaal super dit cadeautje.
    Het staat ook op mijn to do lijstje, maar de tijd ontbreekt me nog.

    Liefs Petra.

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Helemaal geweldig deze doosjes :) Echt super!!
    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Wat ziet dit er weer gaaf uit joh, schitterende kleuren !!

    groetjes Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Wat een schitterend geheel is dit Sjakkie, erg geslaagd projectje voor de geboorte van een jongetje.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Hoi Sjakkie,
    ik vind deze creatie heel erg mooi.
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Erg leuk geworden Jacqueline!!!!!

    Groetjes,
    Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Wauuuw wat is dit super mooi en de
    kleurencombinatie is erg gaaf

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Een super leuke cadeautje! Prachtig gemaakt! Echt een geweldig geheel!
    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Ik vond dit patroon ook zp leuk.
    Je hebt er wat moois van gemaakt.
    Erg leuk.

    Groetjes esther

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Dit is mooi, de kleur echt voor een Boy.

    Liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  41. OOH, I just love these cartons!!! What a wonderful gift, Jacqueline!

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Ohh, wat mooi jacqueline!!
    'n perect baby cadeau heb je gemaakt!
    groetjes, Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Ik vind het een super creatie, en de combi craft/licht blauw doet het fantastisch!

    groetjes, Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Dat ziet er helemaal super uit zeg! Een kunstwerk!!
    Groeten Kristel

    BeantwoordenVerwijderen
  45. SUPER SUPER gaaf gemaakt Sjakkie
    groetjes lenny

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als jullie een berichtje achterlaten, ik lees ze met veel plezier!