zondag 24 juli 2011

Thinking of you...

Hallo allemaal,

Dit kaartje heb ik speciaal gemaakt voor Suze, zij was gisteren jarig en had een verjaardagscandy uitgezet.
Ik volg haar blog graag, want zij maakt hele mooie kaartjes, dus ik heb haar dit kaartje gestuurd.


Het mooie papier is van Pion, en omdat het zo mooi is heb ik verder weinig frustels gebruikt, zodat het nog goed zichtbaar is. Het leuke stempeltje van Mo Mannig (Stampng Bella), wat ik bij KreaTeja heb gekocht, is ingekleurd met de Copics. 
Verder heb ik niet zoveel te melden, het weekend zit er weer op, dus morgen moet ik weer aan het werk.
Ik wens jullie een fijne (werk) week toe.

Tot de volgende keer,
SJAKKIE

43 opmerkingen:

  1. Hallo Sjakkie, ook weer aan de freubel gewwest zie ik;-), het is er echt weer voor hè, het lijkt wel herfst. Wat een prachtig kaartje weer, ik vind de kleuren helemaal geweldig en het is zo prachtig ingekleurd, TOPPIE!

    Groetjes,
    Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb je een lief kaartje gemaakt voor Suze! Mooi! Ik wens je een fijne werkweek toe. Geniet nog even van je vrije zondag!

    Liefs Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi Sjak

    ben er ook weer ..je kaart is Super wat heb je het afdrukje mooi uitgeknipt ik vind dit een super leuke kaart !

    Groetjes Cora

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtig kaartje Sjakkie
    super mooie kleurtjes top
    groetjes lenny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart sjakkie! fijne werkweek weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig kaartje Sjakkie....mooi van kleur...leuke stempel...fijne werkweek (ik mag dinsdag weer!)...fijne avond nog!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat is weer een prachtige kaart geworden Jaqueline! Mooi papier ook!
    Groeten Kristel

    BeantwoordenVerwijderen
  8. een prachtige kaart. en met dit mooie papier heb je verder niet veel nodig.
    groetjes miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een ontzettend mooi kaartje Sjakkie, prachtig ingekleurd ook !!

    groetjes Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtkaart Sjakkie en wat een mooi papier wat zal ze daar blij mee zijn

    Liefs Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooi kaartje heb je weer gemaakt! Succes morgen maar weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Schitterend ik heb gisteren ook nog van dat mooie papier gekocht! Het is bijna te mooi om te gebruiken!
    Veel werkplezier morgen! Groetjes Jolanda.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. een super leuke kaart! vind dat papier ook geweldig ( ben er helaas alweer doorheen)

    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ohhhh wauwww
    wat een lief kaartje jacqueline
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat is dit een lief kaartje Sjakkie!!!!! je hebt ook weer super kleuren gebruikt, helemaal top

    Groetjes Toos

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Een schitterend mooi kaartje.
    En vind je swirls ook erg mooi.

    groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een mooi kaartje. Het is echt een schatje!
    Werk ze!
    groetjes Tessa & Anke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat is Suze een bofkont, een prachtig kaartje Sjakkie,
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Een prachtige kaart, super mooie papier en inderdaad zonde om het te bedekken. Leuke afbeelding en mooie swirl, een heel mooi geheel!
    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een prachtig kaartje heb je voor Suze gemaakt Jacqueline.
    Echt schitterend.
    Groetjes Jannie.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hi hun
    a beautiful card, great image & colouring, beautiful papers & embelies, lovely design, sue,x

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Schitterende kleuren en ronduit chique met die bloemen en swirl precies in de tint van het papier!!!

    Groetjes, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ja, dit is ook weer heel mooi. Vindt die stempeltjes zo lief.

    Liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een super mooi kaartje en ja het
    papier is erg mooi ik het inn de cardkit zitten van Simpel Scrappen

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  25. gaaf is je kaartje geworden mooie kleurtjes en Pion is ook heeeel mooi.
    groetjes<lean

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hele mooie kaart Sjaakie! Mooie kleuren heb je gebruikt, Suze zal er vast blij mee izjn geweest!
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Het is een schatje hoor,en zeker is het heel mooi papier.
    fijne werkweek,ik mag morgen ook weer,maar met dit weer is het niet zo erg he.

    Groetjes Henny

    BeantwoordenVerwijderen
  28. GEWELDIGGGGG!!!! Wat een mooi en lief kaartje, prachtig papier en snap waarom je het simpel hebt gehouden! TOP!!!

    Liefs Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  29. het was heerlijk freubelweer!
    je kaartje is prachtig, heeft idd niet veel frutsels nodig met dat schitterende papier!!
    groetjessss
    en werkse van de week.

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Geweldig mooi kaartje heb je weer gemaakt. Wat een mooi papier is dat he van pion. helemooie kleuren heb je gebruikt. Groetjes Irma

    BeantwoordenVerwijderen
  31. oohh wat mooi.
    super mooi hey
    het pion papier is ook echt om verliefd op te zijn. tenminste dat heb ik wel hoor. vind het prachtig.
    mooi gekleurd ook super hoor.

    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Hel mooie kaart, Jacqueline! Prachtig van kleur!
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  33. wat een super mooie kaart!

    ik vind het papier erg mooi en een heel leuk afdrukje!

    gr regina

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Wat een schitterend kaartje Jacqueline! Het is helemaal af zo.
    Groetjes Nicolet

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Wat een schitterende kaart Jacqueline,zo lief en mooi ingekleurd die stempel.
    Wat is dat mooi papier,geweldige details.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Een prachtig kaartje Jacqueline, en het papier heeft inderdaad weinig nodig verder, zou zonde zijn als je er niets meer van zou zien.

    liefs Amanda

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Wat een lief kaartje!! Dit is echt een schatje :)
    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  38. prachtig kaartje! mooie rustige kleuren. Ik ben helemaal weg van die swirl tak die je gebruikt hebt. Groetjes Danielle

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Awwww this is so sweet and super pretty darling love those flowers
    Hugs Susie xx

    BeantwoordenVerwijderen
  40. supper leuke kaart prachtig.
    die bloemen zijn heel mooi.

    Gr Chantal

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als jullie een berichtje achterlaten, ik lees ze met veel plezier!