maandag 18 juli 2011

just because...

Hallo allemaal,

Het gebeurt niet vaak, maar ik heb weer eens een kaartje met een 3D-plaatje gemaakt.
 Ik blijf de Snoesjes van Marianne Design zo leuk vinden, dat ik het niet kan laten om de velletjes te kopen. En als ik dan een paar dagen met vakantie ga neem ik ze mee, en knip ze uit als ik heerlijk zit te genieten . 
Dit plaatje ligt al vanaf mei te wachten om op een kaartje te worden verwerkt. Het design-papier wat ik heb gebruikt is ook van Marianne Design.
Eindelijk is het dan zover.


Dit kaartje heb ik ook gemaakt voor de borduurblog van EHI, Ik heb het weer geprobeerd en op zijn tijd vind ik het toch weer leuk om te doen. Het thema voor deze challenge is rondom borduren. Neem eens een kijkje op de blog  en we zouden het leuk vinden als je een keertje meedoet..
De challenge loopt tot 18 augustus.

Tot de volgende keer,
Groetjes van

SJAKKIE

48 opmerkingen:

  1. snoesje is echt heel snoezig...gaaf kaartje heb je weer gemaakt.
    groetjes,lean

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is een prachtige kaart geworden Jaqueline! Leuk zo met die roze kleuren!
    Groeten Kristel

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat ziet er snoezig uit! Mooie kleurcombinatie! Groetjes Jolanda.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wouww wat een mooi kaartje.
    is voor mij lang geleden met een drie d plaatje
    als ik het zo zie vind ik het wel heel erg mooi
    liefs wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Jacqueline,

    Een snoezig kaartje! Plaatjes knippen blijft toch een heerlijke bezigheid.
    Je kaart vind ik prachtig, mooie kleurtjes.

    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaart Sjak! Erg mooi van kleur en met een heel leuk plaatje. Heerlijk om tijdens de vakantie (of onderweg zelfs) iets te kunnen doen!

    Groetjes, Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  7. schitterend kaartje sjkak, ook je andere kaartje is superrr.
    Mooie kleuren heb je gebruikt
    liefs Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke kaart geworden Sjak! 3D is nog steeds niets mis mee.
    Alles goed met je!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. leuk. en inderdaad heel anders. grappig.. ik heb daar dus echt GEEN geduld voor :)

    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oo wat een mooi kaartje Jacqueline.
    Super mooi die geborduurde rand.
    En 3d vind ik nog steeds mooi en ik verkoop ze steeds heel goed.
    De cute stempel kaartje vinden mijn afneemster alleen leuk voor kinderen.
    De kleurtjes zijn ook weer heel lief.

    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Another beautiful card Jacqueline, such a pretty little girl!
    Clairexx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een schattig kaartje zeg!!
    Lieve groetjes Brenda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Deze Snoesjesfan wordt helemaal blij van dit snoezige kaartje!! Prachtige kleuren en je borduurwerk is schitterend!!!

    Groetjes, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ziet er super gezellige uit!!!
    Wat een werk dat borduurrandje!
    Groetjes,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hi hun
    aww a darling card, super cute image, fabulous papers & design, luv the spotty papers & colours, sue,x

    BeantwoordenVerwijderen
  16. leuk gemaakt hoor
    ik heb oook nog een lading 3d vellen liggen
    maar heb nog geen drang om ze te gebruiken

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Geweldig kaartje heb je weer gemaakt sjakkie . Ik vind het ook leuk om zo nu en dan eens een 3d plaatje te gebruiken .
    Groetjes Irma

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een super leuk kaartje heb je gemaakt.

    Groetjes van Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Nou nou, het is ook een echt snoesje geworden hoor,je kaartje dan.
    En het is een leuke combinatie van van alles wat zo.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  20. schitterend hoor, en blijft leuk dat 3d!!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een schatje is dit zeg! En mooi die ronde cirkel die je hebt geborduurd. Ik gebruik ook nog veel 3D, alléén plaats ik die niet vaak op mijn blog. Maar vaak vinden oudere mensen die mijn kaarten kopen de cute stempels niet mooi, dus nog genoeg 3D hier in huis:-)
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een leuk en mooi kaartje en vind
    het gaaf met dat ronde geborduurd

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hoi Sjakkie, lekker zitten knippen? Hij is prachtig geworden...kijk al uit naar morgen...eerst nog even werken voor de laatste keer...

    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een lief kaartje heb je weer gemaakt!
    En als ik zo het 3d weer zie gaat het best een beetje "kriebelen" om het ook weer eens op te pakken. :)
    groetjes, Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Ontzettend mooi gemaakt Sjak, heel vrolijk kaartje zo !!

    groetjes Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  26. ja dat knippen vind ik ook altijd heel leuk om te doen, mooi zeg!!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. prachtig is ie je kaartje gr tanja

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hoi Sjakkie,

    Prachtige kaart, ik vindt om met 3D-plaatjes te werken ook altijd nog leuk.

    Groetjes, Danielle

    BeantwoordenVerwijderen
  29. wowwwwwwwwwww wat een schatje en ik vind het zo leuk nog die 3D ik vind het een snoeppie

    Liefs Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Een heel vrolijk kaartje, snoesjes blijven lief.

    Liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Gorgeous card, Jacqueline
    Love the image, beautiful design and details!!

    Karen x

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Dit mag je met echt een snoesje noemen Sjakkie hij is echt gaaf

    Groetjes Toos

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Wat een schattig kaartje!!...leuk dat geborduurde randje...

    groetjes Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Hij is echt heel mooi geworden! Lekker roze en zoet:)

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Dat rondom borduren heb je heel mooi gedaan! Het is trouwens helemaal een schattig kaartje en erg mooi gemaakt in deze kleuren!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Wat een mooi kaartje Jacqueline
    alles past perfect bij elkaar.
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Prachtige kaart Jacqueline,lief plaatje,mooi papier en kleuren.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Deine Karte sieht wunderbar aus!
    Besonders fällt mir die farbige Naht ins Auge.
    Das ist ein echter Hingucker.

    Liebe Grüße
    Paola

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Wat een mooie kaart met een schattige afbeelding! Ook heel mooi rondom geborduurd!
    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Prachtig zeg, wat een mooie kleuren ook! Super kaart!
    Groetjes,
    Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  41. wat een gezellig kaartje!!
    en zo vind ik 3d plaatjes ook wel weer leuk.......ik heb ze geloof ik ook nog liggen hihi.
    groetjessssss

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Wauw wat een mooi kaartje! Prachtige kleur en leuke afwerking. Vind je plaatje erg leuk kan mij voorstellen dat je ze steeds weer koopt hihihihi.

    Liefs Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  43. oww suuper kleurtjes ook vind je kaart heel lief groetjes christa

    BeantwoordenVerwijderen
  44. het is een prachtig kaartje Sjakkie!
    Groetjes trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Heel leuk kaartje geworden.
    ze zijn zeker erg leuk de snoesjes.

    Groetjes esther

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als jullie een berichtje achterlaten, ik lees ze met veel plezier!