woensdag 20 juli 2011

baby Girl

Hallo allemaal,

Ik heb nog geen vakantie, dus ga tussen mijn werk en de huishoudelijke klusjes gewoon door met het freubelen. 
Voor het DT-blog van KreaTeJa heb ik dit doosje gemaakt:

de voorkant:

gezien vanaf de zijkant:

Het doosje is gemaakt met een mal van CrealLies en het design-papier en het stempeltje zijn van Magnolia. Voor het inkleuren heb ik dit keer de H2O's gebruikt (plumblossom; natural linnen; Fire & Ice en Sandollar). Ik heb als basis kraftpapier gebruikt. Verder heb ik het doosje met mijn favoriete bloemenstans van EK versierd en heb ik tule gebruikt voor de strik.

Vandaag heb ik dit leuke stempeltje op de deurmat gevonden. Ik had op enkele blogs gezien dat je je bij Marianne Design kon opgeven voor designer  voor een dag. Ik heb de stoute schoenen aangetrokken en heb Marianne een mailtje gestuurd, en vervolgens ontving ik dit leuke nieuwe stempeltje van de Snoesjes.


Mijn kaartje wat ik ermee heb gemaakt is al klaar (het was vandaag mijn vrije dag) en zal dit weekend op mijn blog komen. Het is erg leuk geworden. Marianne langs deze weg bedankt voor het leuke stempeltje!

Tot de volgende keer,
Groetjes van 

SJAKKIE

32 opmerkingen:

  1. Dat is een schitterend doosje geworden Jaqueline! Mooie kleuren ook!
    Groeten Kristel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow!! wat een prachtig babydoosje Sjakkie.
    mooie kleuren en details.
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtig doosje heb je
    weer gemaakt en het stempeltje
    is ook erg leuk

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel leuk gedaan Sjakkie wat een mooie mal is dat.

    Groetjes Toos

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw Sjak, wat een schatje. Vind het doosje super en dat inkleuren met H2O staat mij ook wel aan maar ja wat doe ik dan met al mijn andere kleurtjes hahahahaa. Mooi papier en stempeltje. Van harte met je stempeltje van Marianne, ben erg benieuwd naar het resultaat!

    Liefs Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig doosje heb je gemaakt. Leuk stempeltje heb je gebruikt.
    Ik ben benieuwd naar je "designer for a day" kaart.
    het stempeltje is in ieder geval heel leuk.
    Groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk doosje Sjakkie en stempeltje
    ben benieuwd naar je kaartje
    groetjes lenny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Schitterend is dit mooi doosje!! super hey die stempel, ben benieuwd naar wat je ermee gemaakt hebt!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtig doosje, Sjakkie...ben benieuwd naar je creatie met het MD stempeltje!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  10. WOW, wat een prachtig babydoosje Sjakkie!!

    Groetjes van doris

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hi ya hun
    aww what a gorgeous creation, a beautiful box,lovely image, pretty papers & embelies, sue,x

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Schattig doosje Jacqueline en ik kijk uit naar wat je met Snoesje gaat maken!

    Groetjes, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat is dit een leuk doosje geworden zeg! Mooie kleurtjes..

    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Gaaf stempeltje heb je ontvangen.En je doosje is heel mooi geworden ..yummie strik ook!
    groetjes,Lean

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een prachtig doosje, Jacqueline! Ben benieuwd wat voor leuks je met het stempeltje hebt gemaakt.
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Sjakkie.
    Bedankt voor je reactie op mijn kaart jou kaarten ook hellemaal supper heb ze even bekeken en zal wat vaker kijken of je al wat nieuws heb maar hellemaal geweldig (Y)(Y)(Y)

    Gr Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een mooi doosje heb je gemaakt meid! En naar de kaart met het nieuwe snoesje ben ik erg benieuwd...
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Erg leuk je doosje,ben ook benieuwd hoe je kaartje is geworden!

    Groetjess

    BeantwoordenVerwijderen
  19. OOh wat een leuk doosje is dit!!
    Zoo schattig :)
    Enne ik heb mijn vakantie al gehad dus ik blijf ook bezig met knutselen ;) hihi
    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoihoi
    Wat leuk dat je volger bent geworden op mijn blog.
    Ik ben ook heel benieuwd wat je met de nieuwe MD stempel hebt gemaakt. Kom zeker even kijken

    Gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Prachtig babydoosje en een super leuke stempel!
    Groetjes Jolanda.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Erg mooi geworden Sjakkie.
    Ik ben benieuwd naar je kaartje hoor.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  23. wat een prachtig doosje heb je gemaakt
    ben benieuwd naar je kaart met die stempel
    ik heb me ook opgegeven en kreeg een mooie embossingmal in de bus
    groetjes miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een supermooi en schattig doosje!! Echt prachtig in dat zachte roze! Leuk, de stempel, ben benieuwd wat je ermee hebt gemaakt.

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  25. wat eenschattig doosje is dat geworden zeg! En wat een mooi stempeltje!!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een mooi doosje! Knap gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. heel leuk doosje, Jacqueline, mooie kleuren combinatie!
    groetjes, Alina

    BeantwoordenVerwijderen
  28. je doosje is echt een toppertje!
    supermooi, mooie kleuren mooie details!
    ben ook heel benieuwd naar je kaartje die je gemaakt heb!
    groetjesssssssss

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Een schitterend doosje met prachtige strik. Ben benieuwd naar je creatie met de stempel.

    Liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  30. This is so ADORABLE!!! What a darling box, and I love how you decorated it with that sweet image and the tulle! I can't wait to see what you made with your new stamp!

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Een prachtige doosje heb je gemaakt met een leuke afbeelding en super mooie details! Ik ben heel benieuwd naar je kaart die je gemaakt hebt met de stempel van Marianne design!
    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als jullie een berichtje achterlaten, ik lees ze met veel plezier!