zondag 24 februari 2013

Hoera weer een jaartje erbij

Hoi allemaal,

Dit weekend is het weer tijd voor een nieuwe challenge bij EHI
De opdracht voor deze challenge is: maak een verjaardagskaartje!


Dit is mijn kaartje:

Het design-papier is van My Minds Eye en stempeltje is van Bildmalarna. Voor het inkleuren heb ik de Distress markers gebruikt. Verder heb ik gebruik gemaakt van een stans van MFT Dienamics en de bloemetjes en takjes zijn gemaakt met ponsen van Nellie Snellen.

Hier ligt sneeuw, dus ik ga nog een kerstkaartje maken vandaag.
Eerlijk gezegd mag van mij het voorjaar wel komen!

Fijne zondag allemaal,

SJAKKIE


31 opmerkingen:

  1. wat geweldig gaaf ! Liefs Joyce
    ps ik geef een leuke blogcandy weg op mijn blog

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een heel lief verjaardagskaartje Sjakkie mooie kleurencombinatie...
    groetjes Rosina


    BeantwoordenVerwijderen
  3. prachtig kaartje, en hier sneeuwt het ook, prachtig mooi om te zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. prachtig kaartje Sjakkie...mooie, warme kleuren!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schitterende kaart Sjakkie, lief afdrukje, prachtige kleuren !!

    liefs Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schitterende kaart.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een leukkaartje! Leuk zo met die strikjes!! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie tintjes en een schattig kaartje, Sjakkie!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ooohhhhh wat lief!!!Prachtig kaartje Sjakkie!! Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Lief kaartje weer mooi design ook.
    groetjes,Lean

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtig kaartje weer!!
    Groetjes Nicolet

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik ben gek op Bildmalarna stempeltjes, toen ik het kaartje voorbij zag komen dacht ik even kijken. Het is een prachtig kaartje geworden, het heeft een lieve uitstraling en mooie kleurtjes!

    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een prachtig kaartje!
    groetjes Rachel

    BeantwoordenVerwijderen
  14. ik ben ook wel klaar met die sneeuw....maar van jouw kaartje wordt ik wel vrolijk :)
    hij is errug leuk, mooi gekleurd zeg!
    groetjessss

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een schitterend kaartje Jacqueline, wat een mooi papier is dat
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Gave kleurtjes, beeldig gekleurd afdrukje en een super leuke kaart Jacqueline!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een schatje Jacqueline.
    Echt super lief.
    Heb verder een fijne zondag.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een gaaf kaartje sjakkie!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Leuk kaartje Sjak...Lieve kleurtjes en een hele leuke afbeelding..
    Ben een tijd niet op blogland geweest en ik hoop echt dat het nu echt gaat veranderen. Maar ja..je kan wel eens van de maanden hebben he...dat alles niet gaat zoals je het wilt dat het gaat. Groetjes van Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een mooi kaartje, heel lief! Wat een lief stempeltje ook zeg!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Good Morning sweetie...

    This is just gorgeous as always...

    Love your colour choices too...

    Huggles Pops x x x

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Super lief kaartje Jacq! :)
    Liefs, San

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Heel leif kaartje, hier is de sneeuw gelukkig weg!!!!!

    Liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een lieverd! En wat een prachtige kleurtjes zo bij elkaar!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wauw wat een schatje! Super mooi deze kleurcombinatie en wat een lief afdrukje! Helemaal leuk! Liefs Marianne

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als jullie een berichtje achterlaten, ik lees ze met veel plezier!