zondag 17 februari 2013

Abraham!

Hallo allemaal,

Vandaag laat ik jullie weer twee kaartjes zien. 
De eerste is een mannen kaartje, gemaakt voor een collega, die gisteren 50 werd. 
Er was gisteren een feestje en ik was er ook bij. Het was heel gezellig, vandaar dat ik wat laat ben met posten...


Het design- papier wat ik voor dit kaartje heb gebruikt is van Maja Design. Het stempeltje is van Magnolia en dit keer heb ik mijn Copics gebruikt voor het inkleuren. De vlaggetjes, lettertjes en de glazen zijn gemaakt met stansen van MFT Die-namics, ook heb ik een mal van Go Kreate gebruikt.

En voor de lopende challenge bij EHI, heb ik nog een extra kaartje gemaakt. De opdracht is maak een beterschapskaartje. De challenge loopt tot vrijdag 22 februari.


Ik heb weer eens een tag gemaakt. Hiervoor heb ik een stans van Go Kreate gebruikt (XL). Verder heb ik een stans van Noor Design gebruikt en wat bloemetjes. Het stempelafdrukje is van Mo Maning en is ingekleurd met Disrtess markers.

Bedankt voor jullie bezoekje aan mijn blog, fijne zondag!

Groetjes van
SJAKKIE


28 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaarten, ik vind ze erg leuk.
    groetjes janie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze zijn prachtig allebei!
    En wat een leuke vorm ook die tag!
    Deze ken ik nog niet volgens mij.....

    Groetjes,
    Nicoline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hi Sjakkie,

    Vandaag weer even achter de computer en mijn scrapplek. Leuke kaartjes, vooral de mannenkaart.

    XOXO Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Twee schitterende kaartjes!
    Groetjes Nicolet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Beide zijn heel mooi geworden.
    groetjes,Lean

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat is wel een heel jonge en jolige Abraham op de kaart Sjakkie maar als jij laat thuis was dan was het feestje dus net zo leuk!!! De tag is ook enig, mag ze zelf ook graag maken want er kan verrasseend veel op!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schattige kaartjes Jacqueline.
    Echt super lief.
    Heb verder een fijne zondag.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Twee mooie kaartjes, Sjakkie! Jouw stijl is heel herkenbaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hele leuke kaartjes! Ik zelf vind die van abraham echt super gaaf!!!

    Groetjes,
    Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een schitterende kaarten

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Sjakkie,
    leuk dat je er bij schrijft dat je wat laat bent ivm het feestje! Dan was het vast en zeker tot in de kleine uurtje erg gezellig....
    Je kaart voor Abraham is erg leuk!! Helemaal als je nu weet dat hij wel van feesten houdt.
    Je tag voor onze challenge is ook super!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Twee hele mooie creaties! Een hele leuke vrolijke abraham kaart, leuk met de vlaggetjes! De tag is ook heel mooi en wat een leuke afbeelding erop! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Twee hele leuke kaartjes!
    Fijne zondag.
    Gr. Helga

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wat een geweldig vrolijk abraham kaartje, heel mooi!!!
    Je beterschapskaartje is ook heel lief!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ohh wat zijn het mooie kaarten Sjak, schitterend versierd prachtig.

    Lieve groetjes Suze

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Zeer goed bezig. Twee prachtige werkstukken Jacqueline.

    Grtjs Patrice

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi

    Wat een leuke kaarten heb je weer gemaakt .vind die tag wel heel super .erg leuke stempel er ook op .
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Geweldig abraham kaartje Sjakkie! En ook zo'n super leuke tag :)
    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik vind beide creaties ontzettend mooi geworden, prachtig !!

    liefs Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Prachtige creaties heb je gemaakt,
    leuk hoor, leuke details op te
    vinden. En je hebt een heel gezellig
    blog met nog meer schitterende
    kaarten, super !

    Fijne nieuwe (knutsel) week,
    lieve grtjsss Erica ¤

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een prachtige kaarten, Jacqueline! Heel mooi gemaakt.
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoi Sjak , alletwee de kaarten zijn weer erg mooi !! Mooi gekleurd met de Copics en de Distress .... Liefs , Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. wat een leuke kaartjes.
    erg mooi gemaakt.

    veel liefs Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wauwww wat een schitterende creaties Jacqueline
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als jullie een berichtje achterlaten, ik lees ze met veel plezier!