woensdag 20 februari 2013

Birthday


Hallo allemaal,

Vandaag weer een creatie van mijn hand en dit keer heb ik gekozen om een paperbag (met bodem) op  te pimpen. Zo leuk om een cadeautje in te geven.


gezien vanaf de zijkant:

Het design-papier wat ik heb gebruikt komt van een paperpad van Authentique. De stempeltjes zijn van C.C. Design en zijn ingekleurd met Distress markers. Verder heb ik gebruik gemaakt van een GO Kreate mal (XL) en het tekststempeltje is afgedrukt op een Doohickey van Magnolia. Verder heb ik wat bloemetjes, een papieren doily en tule gebruikt om het geheel af te werken. Al deze spulletjes komen uit de webwinkel van Krea TeJa.

Ik wordt heel vrolijk van de kleuren die ik heb gebruikt en ik hoop dat jullie ook vrolijk van mijn creatie worden. Dit was het weer voor deze keer, tot gauw!


Sjakkie!

15 opmerkingen:

  1. Ik vind m helemaal geweldig!
    groetjes Nicolet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een prachtige paperbag is het geworden Sjakkie, leuk weggeefcadeautje.....
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is heel erg leuk Sjakkie! Handig zo'n bag als je eens een klein cadeau'tje hebt :)
    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is super leuk en vrolijk geworden, Sjakkie!
    Groetjes, Ula

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Jacqueline

    Wat een lekker vrolijk tasje heb je weer gemaakt .
    Ziet er erg mooi uit .
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gaaf geworden lekker vrolijk ook.
    groetjes,Lean

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Superleuk, heerlijk met dat roze, je wordt er echt vrolijk van.
    Groetjesssss

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie, vrolijke tasje Sjakkie. Een cadeautje op zich! Heel mooi gemaakt. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een super lief tasje Jacqueline
    groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hi Sjakkie,

    Een leuke kadobag met bodem, ja zonder is wat slordig, kom je zonder de inhoud aan, hahahaha LOL!! Nee, hoor Sjakkie ik plaag je maar, ik vind het een liefje.

    XOXO Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hier wordt je zéker vrolijk van, wat een ontzettend leuke paperbag, leuk kadootje heb je zo!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat gaaf!!
    Heerlijk die vrolijke kleuren en wat een leuke stempel van CC Designs (ik vind die stempels helemaal super!)
    Liefs, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Nou, hier kun je niet anders dan VROLIJK van worden! Wat een leuke bag, je blijft er naar kijken. De gelukkige ontvanger gaat hier ook heel blij van worden.
    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Jaaaa watte...mijn cadeautje mag je er al in verpakken hoor. Ik vind um schitterend!!
    Grtjes Patrice

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als jullie een berichtje achterlaten, ik lees ze met veel plezier!