woensdag 13 februari 2013

Hallo allemaal,

Vandaag weer een dubbele post. Allereerst wil ik mijn kerstkaartje voor de facebook groep van Krea TeJa laten zien. De opdracht voor februari is een kerstkaartje met blauwe en bruine kleuren en met parels!

Dit is mijn resultaat:

Het design-papier is van Maja design. Het stempeltje van Magnolia heb ik ingekleurd met Distress markers. Het kaartje is gemaakt met een stans van Go Kreate XL. Verder heb ik nog gebruikt gemaakt van Doohickey's van Magnolia (boompjes en sterren).

Dit kaartje heb ik gemaakt met een swap-pakketje, wat ik van Anneke heb gekregen:


Het papier is van Authentique en het stempelafdrukje is van Whimsy (Wee) en ingekleurd met Copics.

Dit was het weer voor deze keer,
Tot gauw!

SJAKKIE

20 opmerkingen:

  1. Je kerstkaartjes is prachtig en de andere is een schatje!!
    Ik zit weer te genieten :)
    Groetjesssss

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Twee hele mooie kaarten Jacqueline!
    Echt schitterend!!

    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Jacqueline

    Ze zijn alle twee weer erg leuk geworden .Jij gaat al goed met je kerstkaartjes .
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hij is geweldig geworden, Sjakkie.....en zo'n swab is altijd heel leuk en verrassend!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. 2 hele leuke kaartjes Sjakkie....ik zou geen keuze kunnen maken....
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind allebei de kaarten prachtig.
    Je kerstkaart vind ik helemaal toppie, zulke mooie kleuren en de bos bloemen zijn ook zo mooi.
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super leuke kaarten weer Jacqueline!! Zo lang we dit akelige weer houden lukken de kerstkaartjes prima en alle beetjes helpen tegen de december-stress denk ik maar!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Schitterende kaarten Sjak de bovenste vind ik helemaal geweldig de kleuren prachtig.

    Lieve groetjes Suze

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik vind ze allebei enig!!! Maar die kerstkaart springt er voor mij echt uit! Top kaartje hoor!Groetjes, Irm

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie kaartjes heb je weer gemaakt .De kertskaart is inderdaad een toppertje.
    groetjes<lean

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hi Sjakkie,

    Ik vind je twee kaartjes erruuuug leuk!

    XOXO Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wauwww wat een schitterend kerstkaartje Jacqueline
    ook het andere kaartje is erg mooi

    groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een schitterend kerstkaartje mooie kleurencombinatie, en je swap is ook beeldschoon geworden.
    Liefs ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  14. o wat een mooie kaarten weer. de bovenste vind ik heeel mooi.
    gr Lilian

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een schitterende kaarten zijn dit.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ze zijn allebei geweldig.
    Fijn weekend
    liefs Anke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een leuke kaarten weer!!!

    Groetjes,
    Nicoline

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als jullie een berichtje achterlaten, ik lees ze met veel plezier!