zaterdag 9 februari 2013

Beterschap

Hallo allemaal,

Het is weer tijd voor een nieuwe challenge bij EHI.
Dit keer is de opdracht een beterschapskaartje!

dit is mijn kaartje:

Het papier is van Stampin Up en het stempeltje van MFT is ingekleurd met Distress markers.

Ik wil iedereen die een bezoekje brengt aan mijn blog bedanken. Afgelopen week ben ik zelf weinig in blogland geweest, maar dit weekend ga ik hier meer tijd aan besteden, dus ik kom ook jullie creaties bewonderen.

Ik wens jullie een fijn weekend toe!
SJAKKIE

19 opmerkingen:

  1. Het is weer een echte Sjakkie, mooi kaartje hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel erg lief beterschapskaartje! Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een gaaf papier Sjakkie, leuk stempeltje en dus een top kaartje!!!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schitterend kaartje Sjakkie, prachtig !

    liefs Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Sjakkie,
    wat een leuke voorbeeldkaart heb je gemaakt!! Prachtige kleuren en het afdrukje is heel erg lief! Daar voel je je op slag een stuk minder ziek van.
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een lief kaartje Sjak, daar knap je zo van op .

    Lieve groetjes Suze

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie kaart. je hebt prachtige blauw tinten gebruikt, en de stempel vind ik ook heel erg leuk.
    gewoonweg prachtig
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. heel mooi kaartje, daar ga je je opslag beter van voelen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi

    Wat een leuke kaart is het weer .
    ik moet hem er nog opzetten .

    FIjn weekend
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Lief kaartje is het geworden.
    groetjes,Lean

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een lieverdje!, mooie kleur ook!
    Groetjessss

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Good morning sweetie, what a stunning creation, hugs Pops x

    BeantwoordenVerwijderen
  13. ooohh wat een liefie!! Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een prachtig mooi kaartje Jacqueline.
    Echt schitterend.
    Heb verder een fijne zondag.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Het is weer een schatje Sjak!
    Daar moet je wel beter van worden toch?!

    Groetjes,
    Nicoline

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Is een heel leuk kaartje, leuke stempel.

    Liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als jullie een berichtje achterlaten, ik lees ze met veel plezier!