maandag 23 mei 2011

Things can only get better!

Hallo allemaal,

Hier weer een bericht van mijn kant. Het Magnolia-event was erg leuk en gezellig, maar de projecten zijn helaas nog niet af, dus daar moeten jullie nog even op wachten, maar ze worden wel heel mooi hoor!
Ik heb wel heel veel mede-bloggers gezien en ik vond het weer heel gezellig om iedereen te ontmoeten.

Vandaag gaat er weer een nieuwe challenge bij Girlscardsworld van start. De opdracht  voor deze keer is een kaartje met de deze sketch:


We zouden het leuk vinden als je een kijkje op de blog komt nemen om te zien wat een mooie creaties de andere DT-leden hebben gemaakt en we vinden het nog leuker als je een keertje meedoet met de challenge. Deze loopt tot 6 juni aanstaande.

Dit is mijn kaartje:

Het stempeltje is van Mo Manning en ingekleurd met de Copics en het rood gestipte design-papier komt uit mijn restjes bak, die nu aardig uit begint te puilen. Dus waarschijnlijk komen er binnenkort meer kaartjes met wat restjes.

Groetjes en tot de volgende keer weer,
Liefs van

39 opmerkingen:

  1. Wat een lief kaartje en leuke restjes heb je gebruikt. Super stempel! Ben reuze nieuwsgierig naar je creaties van het Magnolia Event.

    Groetjes Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg leuk!! Ik houd wel van stippels en je hebt je restjes goed gecombineerd! Grappige stempel!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kaart Sjak ik hou wel van dotjes.
    heel mooi.

    lieve groetjes Suze

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi weer gave kleuren combi heb je gebruikt en ook super gaaf de stippels...
    groetjes,Lean

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hij is erg gaaf Sjakkie! Dat stempeltje is ook zo leuk!!!

    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. OEHHHHH die staat er boos op en dat terwijl je van al die polka dots zo vrolijk wordt!!

    Groetjes, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi kaartje,vind het knap hoe je al die stippen hebt gebruikt zonder dat het druk is!
    Heb het afdrukje ook,vind het erg mooi,maar lastig om te gebruiken,zo'n boos kijkend meisje!

    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wow Sjakkie!!
    wat een mooie kaart zeg!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je hebt er echt een heerlijk vrolijk kaartje van gemaakt! Geweldig!
    Groetjes Jolanda.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hij is weer erg leuk geworden zeg, met die opstandige peuter. Haha, mijn restjesbak puilt al tijden uit, ik zet er gewoon weer een nieuwe naast, want ik ben nooit zo goed in het opmaken van restjes... Groetjes, Jeanet

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een geweldige leuke stempel van MoManning. Mooie kaart. Groetjes Aletta

    ps Ja wel jammer dat we elkaar niet gesproken hebben maar misschien een volgend keer.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hi ya hun
    aww fabulous card, luv this image, gorgeous papers & embelies, sue,x

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuk dat rood daar houden wij heel erg van.
    Leuk stempeltje.
    liefs Tessa & Anke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een ontzettend leuk papier heb je gebruikt Sjak. En dat plaatje...ik ben er helemaal weg van. Ik vind die boze kindertjes zoooo leuk.
    Hij is weer helemaal TOP!!
    Groetjes van Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  15. hoi

    een superleuk kaartje!!

    erg leuk dat stippenpapier en dat stempeltje vind ik zo gaaf!

    gr regina

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Het is weer 'n heel leuk kaartje ook al is het met restjes gemaakt.
    Die moeten immers toch ook 'n keer op :)
    groetjes, Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  17. wat een leuke digi is dit toch, prachtig kaartje heb je ermee gemaakt in dat vrolijke rood

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Het is weer een super leuk kaartje en ook een leuke sketch ik zal en kijken of ik tijd heb om mee te doen. Ik vond het ook een super gezellige dag zaterdagen ook leuk dat we elkaar weer gesproken hebben

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Oh I love this!!! What a cute image and I love the sentiment with it! Awesome colors too!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een super gaaf stempeltje , jacqueline! Je kaart is prachtig!
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. geweldig!! het papier past er mooi bij!! dat plaatje is fantastisch en je hebt er een heel leuk kaartje van gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. geweldig kaartje Sjakkie...ben benieuwd naar je event creaties!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  23. WAT EEN LEUKE KAART MET AL DIE "dots"EN DAN NOG DIE HEERLIJK EIGENWIJZE PEUTER!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. ohhhhhhhhhhhhh wat een schatje van een kaart en zo leuk leuk dat papier met stoppen en wat een leuke stempel ik vind hem schitterend

    XXXXXXXXX Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Dat is een prachtige kaart geworden Jaqueline!
    Groeten Kristel

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een grappige stempel :)Je kaartje is erg leuk geworden met al die stippeltjes!
    groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  27. That's cute Jacquline. You did a fabulous job taken on this sketch :-)
    Hugs,
    Cabio

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Superkaartje Sjakkie heel mooi zo met die dots en de kleur vindt ik ook heel mooi.
    Was ook leuk je een keer in levende lijve te ontmoeten, hier moeten de projektjes ook nog afgemaakt worden maar ik doe er iedere dag wat aan

    Groetjes Toos

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat een mooi kaartje en die stempel is helemaal leuk!!
    groetjes,
    Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  30. bedankt voor je lieve en leuke reaktie op ons blog. En fijn dat je van het Magnolia event hebt genoten.

    groetjes de twins

    BeantwoordenVerwijderen
  31. superleuk kaartje!

    groetjes,
    Annika

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wat een super leuk kaartje en dat stempeltje....zo gaaf!
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Heel mooi is die restjes kaart geworden,zo zie je maar dat het wel de moeite is om eens iets mee te doen.Ik heb het ook heel leuk gevonden zaterdag,en leuk om je te ontmoeten.

    Groetjes Henny

    BeantwoordenVerwijderen
  34. This is so sweet Jacqueline, a beautiful card
    Clairex

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Hoi Jacqueline,

    Prachtige kaart gemaakt, helemaal mijn ding.

    Groetjes, Danielle

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Fabulous card, Jacqueline
    Such a sweet image, beautiful papers and details.

    Karen x

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Oh sweetie your card is so very beautiful!

    Gorgeous colours and details!

    Biggest of hugs love Pops x xx

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Deze is ook een plaatje,zo leuk die stempel,heb haar ook vandaag gekregen.
    Mooi papier.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als jullie een berichtje achterlaten, ik lees ze met veel plezier!