vrijdag 20 mei 2011

Happy Birthday!

Hallo allemaal,

Het "gewone" leven is weer in volle gang hier,  we zijn al weer bijna een week terug van vakantie, maar het lijkt al weer zo ver weg. Van freubelen is deze week nog niet erg veel gekomen, maar het begint er weer op te lijken. Morgen ga ik naar het Magnolia-event in Doorn, dus daar kan ik me weer helemaal uitleven.

Vandaag gaat er weer een nieuwe challenge van start bij EHI. De opdracht is maak een verjaardagskaart.
Kom eens een kijkje nemen op de blog om te zien wat voor leuke en mooie kaartjes de andere DT-leden hebben gemaakt. En nog leuker is om een keertje mee te doen. De challenge loopt tot  2 juni aanstaande.

 Dit is mijn resultaat geworden:


Het design-papier dat ik heb gebruikt is van Maja en het afdrukje van Hanglar Stanglar is ingekleurd met de Copics.

Ik ben weer heel benieuwd wat jullie van mijn kaartje vinden, alvast heel erg bedankt voor de leuke en lieve reacties, ik lees ze altijd met veel plezier.

Prettig weekend allemaal,

52 opmerkingen:

  1. Wauwwwww Jacqueline,
    wat een prachtig kaartje en wat een mooi papier....super die kleuren!
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je kaart is zoals altijd mooi. Ik zie mooie kleurtjes samen en een goede indeling, evenwicht in je kaart. En je kleurtechniek is prima! Heel veel plezier morgen!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi gemaakt. Prachtig die kleurtjes bij elkaar. Veel plezier morgen.
    liefs Tessa & Anke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een mooie kaart,een mooi ingekleurd stempeltje met een leuk bijpassende bloemengroep!

    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het is een super mooi kaartje
    en ik zou zeggen tot morgen

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hihii nou tot morgen dan!! Volgens mij komen er veel bekende zeg! wat is je kaartje mooi zeg! super!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. schitterend kaartje sjak en heel veel plezier morgen in Doorn
    liefs Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een super lief kaartje Jacqueline.
    Prachtig papier en wat een mooie bloemen heb je gemaakt.

    Groetjes Jannie.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige kaart! Mooie stempel en super ingekleurd! Veel plezier bij P&P. Ben vandaag geweest. Neem een gevulde portomonee mee. Prachtig nieuw papier en stempels. Wat wil een mens nog mee ha ha.
    Groetjes Jolanda.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige kaart Sjak, mooi papier en stempeltje heb je gebruikt.

    Lieve groetjes Suze

    BeantwoordenVerwijderen
  12. een prachtig kaartje
    wie weet tot morgen bij het magnoliaevent
    groetjes miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. hoi

    een prachtig kaartje!!

    gezellig dat je morgen ook komt!

    gr regina

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een schitterende kaart heb je gemaakt.

    Groetjes van Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Superrrrr kaartje Sjakkie en een gaaf afdrukje veel plezier bij magnolia
    groetjes lenny

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Schattig kaartje heb je gemaakt!!

    Groetjes esther

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een mooie frisse kaart!
    groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  18. wat een prachtig kaartje Sjakkie! prettig weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. ohhh wat een schatje, prachtig is ze in die kleurtjes, en veel plezier jullie bij het magnolia event

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Heel mooi kaartje geworden lekker vrolijk ook ..gave stempel.
    groetjes,lean

    BeantwoordenVerwijderen
  21. mooie kaartjes maken ben je in je vakantie in ieder geval niet verleerd, Sjakkie....hij is weer mooi....veel plezier in Doorn!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  22. je kaart is weer prachtig hoor en idd waar blijft de tijd het vliegt !! veel plezier in Doorn !

    Groetjes Cora

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een schatje Jacqueline, prachtig dat zachte geel en blauw en zo'n lief stempeltje!
    Veel plezier in Doorn maar dat gaat ongetwijfeld lukken!!

    Groetjes, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hij is weer super geworden!
    Lieve kleurtjes heb je gebruikt.
    Veel plezier vandaag!
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Schitterende kaart Jacqueline,leuke stempel zeg,mooi ingekleurd.
    En dat papier is toch zo mooi.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Prachtig kaartje hoor!
    Groetjes Sjoukje

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Weer een heel mooi kaartje Sjak.
    Vrolijke kleurtjes en heel leuk gedaan met die takjes. TOP.
    Groetjes van Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Prachtige kaart Sjak! Heel zacht van kleur en versierd met hele mooie bloemen. Het leuke afdrukje is schitterend ingekleurd!

    Groetjes, Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  29. het is weer een super leuke kaart geworden, Jacqueline!
    groetjes, Alina

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Hi sweetie this is just gorgeous i love the colours and the image is fabulous, big hugs love pops x x x

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Prachtige kaart Jacqueline en erg leuke afdrukje.

    Groetjes, Danielle

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Hallo Jacqueline

    wowwwwww wat een pracht kaart is hij is echt schitterend je kan er ook wat van hij is heel mooi

    Liefs Van Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  33. mooie kaart heb je gemaakt, en je nieuwe foto vind ik ook heel luk om te zien xx

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Ik vind het een supermooi en fleurig kaartje! Ik hoop dat je een superleuke dag hebt gehad maar dat zal vast wel.

    Groetjes Eriak

    BeantwoordenVerwijderen
  35. En prachtige kaart hoor,

    groetjes, Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Wat een prachtig kaartje en wat mooi ingekleurd!!
    Groetjes,
    Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Hi ya hun
    aww a gorgeous card, lovely colour combo, pretty papers & design, sue,x

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Hoi Jacqueline,

    Ja ik heb je gevonden.
    ik vond het heel erg leuk je ontmoette hebben vandaag.
    vond het een erg leuke dag. ik ben nu het recepte boxje aan het maken. maar er mist wel het een en ander volgens mij. maar ik heb nog papier over dus snij het wel bij.

    wat een mooie blog heb je super leuke creaties.

    ben gelijk volger geworden.

    fijne avond nog ik ga nog even verder freubelen.
    groetjes wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Adorable! Such a darling image and I love the flowers and leaves out of the patterned paper! So pretty, Jacqueline!

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Wat een prachtige kaart en mooie frisse kleuren ook.
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  41. wat een super kaart!
    mooie kleuren bij elkaar gebruikt, vindt hem TOP !!!
    groetjesssssssss

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Wat een lief en vrolijk kaartje, Jacqueline. Wat ik grappig vind, dat ik net bij Thea ook dit mooie papier heb gekocht.
    groetjes Ula

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Wat een mooie vrolijke kaart zeg. Leuke stempel. Gr Majo

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Erg leuk en fris kaartje Jaqueline! Heel veel plezier bij het Magnolia event morgen! Groetjes, Linda.

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Schitterend kaartje Jacqueline, helemaal top die HS.
    Ben benieuwd naar je creaties van het event.
    Groetjes, Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Wat een super vrolijk kaartje! Zo mooi :)
    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  47. oh shes gorgeous Jacqueline I love her and the papers are perfect for her...fantastic colouring
    Mina xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Wat een schatje en wat passen de kleuren mooi bij elkaar! Lekker een zomers gevoel.

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Super leuk kaartje en stempel, vind de kleurencombinatie helemaal geweldig! Ik hoop dat je een leuke dag hebt gehad in Doorn!

    Groetjes Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Fantastische Kaart!!

    Groetje Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Ik weet pas een goed verjaardags kadauo, een receptenboek te vinden op wat eten we vandaag makkelijk.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als jullie een berichtje achterlaten, ik lees ze met veel plezier!