woensdag 25 mei 2011

DT-call bij KreaTeja

Hoi allemaal,

Voor degene die het nog niet hebben gezien, maar tot 29 mei kun je bij KreaTeja meedoen aan een DT-call.
Er zijn wel wat regeltjes aan de DT-call verbonden, dus als je mee wilt doen moet je even een kijkje op de blog van Thea nemen. Ik zelf ben al een tijdje designer voor Krea Teja en vind dat heel leuk en heel gezellig, maar Thea en Jan willen er nog wat designers bij, dus grijp je kans!

Dit kaartje heb ik gemaakt met spulletjes verkrijgbaar in de Webwinkel van KreaTeja.
Ik heb maar weer een winters/kerstkaartje gemaakt om mijn voorraad aan te vullen.
Het design-papier is van Fancy Pants Designs en het leuke stempeltje is van Me to You (Do crafts) is ingekleurd met Copics.

Tussen de opdrachten, voor de challenges,  door ben ik bezig met de projectjes van het Magnolia-event.
Dit is de voorkant van het boekje, ik heb er wel mijn eigen draai aangegeven.

De overige pagina's heb ik nog niet af, maar dat zal ik jullie later showen.
Het designpapier van het boekje is van het mooie Maja Design. Voor het inkleuren van de Magnolia stempeltjes gebruik ik de Aquamarkers. 

Ik ben natuurlijk weer heel benieuwd wat jullie van mijn creaties vinden, alvast bedankt voor de leuke en lieve reacties. 

Groetjes van



42 opmerkingen:

  1. Prachtig winter kaart heb je gemaakt, en je boekje wordt vast ook helemaal top ;o)

    Janneke XO

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk kaartje Sjak.
    Enuh je boekje is ook al zo mooi... ben heel benieuwd naar de binnenkant!

    Lieve groetjes,Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je kaart is weer prachtig Sjakkie,
    en je boekje zal ook wel mooi worden.
    Groetjes trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een mooie winterse kaart maak je zeker kans mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je creaties zijn schitterend! De voorkant van jou boekje is ook prachtig! Je bent verder dan mij met het boekje, ik heb net de servettendoos en het receptendoosje in elkaar gevouwen en geplakt, verder was ik nog niet gekomen.
    Groetjes Jolanda.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind ze allebei schitterend. De ene heel lief en de andere wat stoerder, maar wel heel mooi.

    Groet, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat zijn weer schitterende creaties! Helemaal leuk!

    San x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat ziet er allemaal weer zoooooooo gaaf uit en nu ik alles eens aandachtig doorlees: ben jij een 1000-pootje Jacqueline??? Ik was al bijna gestressed van een maand GD zijn en jij doet dus Thea, Girls/Mens Cards en iets bij Magnolia???????? Petje af!!

    Liefs, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie Creasties weer meis en wat een leuke spullen van Thea hoop dat jullie de juiste personen vinden

    dikke knufffff Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. whow wat een gave creaties zijn dit, schitterend met al die leuke details

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Winter..hihihi ik ben blij dat de zon er is maar wel een mooi kaartje .
    En je magnolia boekje ziet er heel mooi uit gave kleurtjes ook.
    groetjes,Lean

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Jacqueline,
    Leuk dat je volger bent geworden!
    groetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooi kaartje weer! Zo lief die beertje he :) je boekje is ook super! Ben benieuwd naar de binnenkant ;) hihi
    Groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Schitterende kaart! Heel mooi van kleur en erg leuk versierd!
    Wat een prachtig boekje heb je gemaakt op het Magnolia-event! Ben benieuwd hoe de rest er uitziet...

    Groetjes, Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wat een schitterende kaart, en je boekje word super zeg! Leuk je eigen draai er aan gegeven! Ik moet er ook snel mee verder! Leuk je weer gezien te hebben hoor, het was vanouds gezellig!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een super mooi kaartje en het de voorkant van het boekje is ook erg mooi. Ik heb net mijn servettendoosje af en zal er morgen een foto van maken verder ben ik nog niet zover want wil in mijn boekje foto's gaan doen.

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Your first card is so adorable, and I just LOVE the front of your book! I can't wait to see the rest of the pages!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. ook lekker aan de kerstkaarten ,ziet er geweldig uit,en je magnolia kaart is ook erg mooi zeg,leuk gedaan zo met die hartjes slinger groetjes christa

    BeantwoordenVerwijderen
  19. hoi

    wat een supermooi kaartje!!

    leuk afdrukje!!

    je voorkant van het boekje is erg leuk ik moet er nog aan beginnen!!

    gr regina

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Beiden kaartjes zijn erg leuk geworden zeg,geweldig.
    Ik heb me al opgegeven voor de DT call.

    Groetjes esther

    BeantwoordenVerwijderen
  21. wat een prachtig winterkaartje Sjakkie....en de voorkant van je boekje belooft veel....ik mag helaas niet meedoen want ik design al voor een winkel........jammer!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  22. wat een leuk kaartje. je boekje is ook al mooi geworden. ben benieuwd naar de rest.
    groetjes miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ik vindhet knap hoor nu een kerstkaartje ik kan mij er niet toe zetten,Maar dit kaartje is super,En je magnolia boekje ziet er ook top uit mooi gekleurd en ja het maya papier blijft mooi papier.
    gr Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Prachtige winterkaart en de voorkant van het boekje zier erook geweldig uit!Wat een leuk hartjes sliert zit erop.

    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een leuke kaartje zeg, heel leuk zoals jij die nieuwe doohickey van magnolia hebt gebruikt! Tja...die voorkant van dat boek, daar wordt ik bijna jalours op, want ik kon niet naar het magnolia event en vind die stempel weer zó leuk, haha. Groetjes, Jeanet

    BeantwoordenVerwijderen
  26. super schattig. ik vind die me to you beertjes ook zo cute :)

    BeantwoordenVerwijderen
  27. dit ziet er weer super uit Jacqueline !!

    groetjes Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  28. schattig winters kaartje en je boekje komt er ook super uit te zien!

    groetjes,
    Annika

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat een leuke en aprte kerstkaart! Weer eens wat anders! Je boekjes voorkant is erg mooi ook, succes met de rest.

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Schitterend gemaakt Jacqueline,zo lief je stempels,prachtig papier en kleuren.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat een mooi en lief kaartje de voorkant van het boekje ziet er al veel belovend uit, ik hou je blog in de gaten voor het eindresultaat hoor;)
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Heel mooi gemaakt. Wordt vast een prachtig boekje,
    liefs Tessa & Anke

    BeantwoordenVerwijderen
  33. These are beautiful cards Jacqueline, love the colours and pretty embellishments
    Clairexx

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Dat zijn schitterende creaties...!!

    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  35. HOI SJAAK
    WAT EEN LEUKE MAGNOLIA CREATIE ZEG IK HOOP DAT JE DE REST DIE JE GEMAAKT HEBT OOK NOG LAAT ZIENWANT IK BEN ER WEL BENIEUD NAAR IK HOOP DAT HET EEN LEUKE DAG WAS,JA IK HAD WEL DT-CallTEAM WILLEN ZIJN MAAR JAMMER IK MAAK NOOIT ERG VEEL KAARTEN ALLEEN FOTO BOEKJES EN LAYOUTS DUS DAT ZAL WEL NIET TELLEN HE
    NOU NOG VEEL PLEZIER EN TOT GAUW MAAR WEER
    GROETJES AKKINA

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Wat ziet dit er allemaal prachtig uit!!! Ik vind het helemaal geweldig!
    Groetjes en fijn weekend,
    Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Jouw beide creaties zijn heel mooi geworden, Jacqueline! Mijn kerstkaartjes zijn meestal licht of vrolijk, maar die van jouw vind ik heel erg mooi en zeer sfeervol!
    groetjes Ula

    BeantwoordenVerwijderen
  38. schitterende creaties weer sjak, mooie papierkes heb je gebruikt
    liefs Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Beiden creaties zijn weer erg mooi! Helaas zit ik al in het DT Team van Joycrafts, anders had ik het zeker geprobeerd.

    Groetjes en fijn weekend,

    Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Hi sweetie, these are stunning, loving the colours, gorgeous work, big hugs love pops x x x

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als jullie een berichtje achterlaten, ik lees ze met veel plezier!