zaterdag 28 mei 2011

Cherished Friend

Hallo allemaal,

Vinden jullie de nieuwe Magnoliaatjes ook zo leuk? Ze zijn weer zo schattig en toen ze bij Thea binnenkwamen heb ik met veel moeite kunnen kiezen, want ik wilde ze alle 34 wel! Gelukkig heb ik me redelijk ingehouden.


Dit kaartje is gemaakt met het design-papier uit de cardkit van SimpelScrappen. Het Magnoliaatje is ingekleurd met de Copics. Verder heb ik een Doily gebruikt en 2 stansjes (vlinder en takjes) van Magnolia.

Met dit kaartje wil ik graag een keertje meedoen aan de challenge van Just Magnolia met als thema Friends.

Het is dit weekend echt freubelweer, dus ik hoop dat er nog wat uit mijn vingers komt.
Alvast bedankt voor al jullie lieve en leuke reacties!

Tot de volgende keer,
Liefs van


65 opmerkingen:

  1. Mooi kaartje weer gave vlinder en een super lief stempeltje..maar 34 das wel veel he je moet soms kiezen hahahha.
    groetjes,Lean

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow weer een geweldig kaartje!!!
    Hij is weer erg leuk geworden. Die doily's zijn echt schitterend, heb er 3 nu nog er wat van maken.
    Groetjes van Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja ik ben het met je eens ook ik vind ze heel leuk en wil ze allemaal maar ja het moet leuk blijven he.
    Je kaart is weer super geworden.

    Fijn weekend en groetjes Kitty

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schitterend kaartje,
    de stempeltjes zijn ook zo leuk he ik wil ze allemaal wel hebben.
    maar ja heb er deze keer 5 gekocht en daar laat ik het maar bij denk ik.
    fijne avond
    groetjes wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ze zijn inderdaad weer té leuk hè, al die magnoliaatjes. Deze is ook super, je hebt er een leuk kaartje mee gemaakt!
    Groetjes, Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Beeldschoon kaartje Jacqueline en wat ligt ze heerlijk op je kantje, enig!!!
    Ja, jij zit er natuurlijk boven op bij Thea dus de verleiding is natuurlijk enorm groot, afzien!!!!

    Groetjes, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  7. owwww super kaart hoor, leuk zo tilda op het kant ,groetjes christa

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi hoi,

    Wat een prachtige kaart.
    En deze Tilda is ook zoo leuk, heb deze zelf ook, binnenkort maar snel een kaartje mee maken. De kleuren vindt ik super romantisch, erg mooi.

    Groetjes Aletta

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een geweldig mooi kaartje heb je gemaakt.
    Liefs Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  10. This is gorgeous jacqueline, love the pretty lace effect and beautiful colours!
    Clairex

    BeantwoordenVerwijderen
  11. schitterend kaartje sjak, mooi papier en lieve tilda
    liefs lia

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Inderdaad ze zijn allemaal leuk.
    Je kaartje is ook weer prachtig
    Fijn weekend.
    liefs Tessa & Anke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Schitterend is ze weer Jacqueline.
    Ze zijn toch weer zo mooi die stempels.
    Mooi ingekleurd,geweldig papier en details.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een prachtige kaart Jacqueline,

    groetjes, Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Jacqueline,

    Een prachtig kaartje heb je gemaakt. Ik heb me ook nog in kunnen houden, Edwin die zit te vissen en de boom.

    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  16. hoi Sjak een schitterende kaart weer meis en idd moeilijk kiezen ik heb er ook vijf gekocht kon het niet laten de allerleukste vind ik Tilda met vlieger

    Groetjes Cora

    BeantwoordenVerwijderen
  17. He Sjakkie, weer een gaaf kaartje heb je gemaakt hoor meis, mooi Tildaatje enne je kleurtjes zijn ook gaaf hoor meis.....supersssss Veel liefs Terry xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Och wat een mooi kaartje en super lieve stempel!!
    Groetjes,
    Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Jacqueline , wat een prachtige kaart ! Mooi papier zit er in die cardkit....En die nieuwe Magnolia's zijn idd. SUPER !! Ik ga er morgen ook een kaart mee maken. Tilda heb je mooi ingekleurd met de Copics. Creatieve groetjes van Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Schitterende kaart Sjak! Die prachtige doily en hoe Tilda op het kant ligt, maken het zo leuk om naar te kijken. Erg mooi papier ook!

    Groetjes, Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Schitterende kaart weer Jacqueline !! Die doily's zijn echt supermooi en een geweldig mooi afdrukje hebt je erbij gebruikt joh !!

    groetjes Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een schitterend kaartje en het
    is zeker moeilijk kiezen maar deze
    is ook erg lief

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  23. hoi

    een prachtig kaartje!!

    ja de nieuwe zijn erg leuk!

    gr regina

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een plaatje!!! en superrrr mooi gemaakt!!!
    En ja, het waren er deze keer wel erg veel en zeker moeilijk kiezen :)
    Groetjes, Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Ja ze zijn zeker weer allemaal te leuk gewoon.
    Je hebt er in ieder geval weer een leuk kaartje mee gemaakt.

    Groetjes esther

    BeantwoordenVerwijderen
  26. hoi

    dat zou ook niks voor mij zijn hoor... al die nieuwe spullen :)
    je kaartje is erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Jaaaaa, de nieuwe Magnoliaatjes zijn zooooo lief! Ik heb er net een aangeschaft en hoop er vanavond nog een kaartje mee te kunnen maken. Jou kaart is mooi zeg! Deze Magnolia is ook heel erg leuk. Het papier is prachtig van kleur, helemaal goed weer. Fijne zondag nog (idd echt freubelweer ;-)) Groetjes, Linda.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. wowwwwwwwww die is mooi en wat een leuke Magnoliaaaaaaaaaa ze zijn ook zo lief ik vind je kaart zo mooi en wat ligt ze daar heerlijk super gedaan fije zondag ik ga ook aan de freubel

    Liefs Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wow! Heel leuk gemaakt dat je Magnoliaatje op het kant ligt.

    Groetjes Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat een lief en mooi kaartje heb je gemaakt. En inderdaad wat een geweldige stempels zijn het weer.
    Ik zou zeggen veel knutselplezier vandaag.

    Groetjes Wil

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat een geweldig kaartje... WOW!!

    Groetjes van Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Ze zijn echt heel lief he!
    Mooi kaartje heb je ermee gemaakt :)
    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Prachtig kaartje Sjakkie! Mooie zachte kleuren :D
    groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Dit is echt heel erg mooi,mooi papier mooie stempel.Een toppertje gewoon.
    Gr fijne zondag Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Wat een schitterende kaart, Jacqueline! Kan me voorstellen dat je je moest inhouden. Deze stempel vind ik ook heel leuk.
    Fijne knutsel dag!
    Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Dat is een schitterende kaart geworden Jaqueline! Helemaal super!
    Groeten Kristel

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Wat een gave stempel van magnolia...en je kaart is supermooi..

    groetjes Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Wat een schitterend kaartje heb je gemaakt, het is helemaal af!
    Groetjes Nicolet

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Een erg mooie kaart,ze ligt daar mooi,leuke zachte kleuren en een prachtige ondergrond!

    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  40. geweldig kaartje Sjakkie....prachtig gekleurd en mooi papier en details!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  41. geweldig!!! Hij is heel gaaf geworden.
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Dat is pas een lieflijk en zeer romantisch kaartje, Jacqueline!
    Prachtige kleurtjes en een schitterende doily.
    groetjes Ula

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Wat een prachtig kaartje Sjakkie, en het stempeltje is enig.
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Schitterend kaartje Jacqueline!!
    Lief stempeltje en wat is dit een mooie vlinder!!!

    Groetjes Jannie.

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Hi sweetie, this is just gorgeous what a sweet creation, hugs pops x

    BeantwoordenVerwijderen
  46. ja 34 is wel erg veel... je moeet een keuze maken... deze is leuk en je kaartje ook!!

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Wat een geweldig kaartje heb je gemaakt, ze zijn geweldig he de nieuwe magnolia's.
    Groetjes Irma

    BeantwoordenVerwijderen
  48. schitterend kaartje! heel mooi magnoliaatje!

    groetjes,
    Annika

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Door just Magnolia ben ik doorgelinkt naar jou blog, wat een lief kaartje is dit, en ja ik vind de nieuwe stempels ook geweldig.
    groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Hoi Jacqueline
    Ja wat zijn ze weer lief He al die nieuwe magnoliaatjes, je hebt er een prachtig kaartje meegemaakt.
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Wat heb je een leuke kaart gemaakt met de nieuwe magnolia.

    groetjes, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Wat een schatje Sjak , lieve kleurtjes heel mooi.
    Ja ze zijn leuk he de nieuwe magnolia's ik kon ook moeilijk kiezen hoor :)

    Liefs Suze

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Gorgeous card, adorable cute Tilda and what pretty colours.
    luv
    Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  54. Super leuk kaartje en wat een geweldig lief stempeltje. Kan mij voorstellen dat het lastig is om een keuze te maken!

    Groetjes Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  55. wat een schitterend kaartje met inderdaad een heel mooi stempeltje mooi ook die achtergrond super geheel
    Ik vond het erg leuk je even gesproken hebben bij het magnolia event
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  56. Wat zijn ze leuk he ....
    Ik hoop naar de opendag bij Thea te kunnen en dan nog een paar nieuwe te kunnen kopen !

    Je hebt er een hele mooie kaart mee gemaakt, leuk dat ze zo op het lint ligt en een hele gave doily !

    Je maakt mooie kaarten hoor, ik ga ook gelijk even volger bij je worden :-)
    Groetjes Samira

    BeantwoordenVerwijderen
  57. gorgeous Jacqueline, I have just ordered this darling little Tilda too...love the faded vintage colours you used for her
    Mina xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  58. oops I forgot to say...thanks for joining in with our Just Magnolia & hAnglar & stAnglar challenge
    Mina xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  59. Oh this is just gorgeous !!! Thanks so much for joining us at JM and Hanglar. Hugs!

    BeantwoordenVerwijderen
  60. heel mooi kaartje heb je gemaakt

    BeantwoordenVerwijderen
  61. geweldige mooie kaart is dit en zo lief die zachte kleurtjes

    BeantwoordenVerwijderen
  62. Ja moeilijk kiezen hé want ze zijn allemaal zo leuk maar goed ik heb er ook een paar maar me ook ingehouden.Maar ja dan zie ik dit kaartje en denk deze vind ik ook leuk.....Je kaartje is erg mooi en de doily deze is ook heel leuk.
    Fijne avond nog.

    groetjes Agnes

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als jullie een berichtje achterlaten, ik lees ze met veel plezier!