zondag 5 oktober 2014

X-Mas

Hallo allemaal,

Ik had niet verwacht dat ik dit weekend een kaartje op mijn blog zou plaatsen, maar ondanks de drukte is het me toch gelukt om nog een kaartje tussendoor te maken. Het was deze week dus geen productieve week voor mij, althans wat het freubelen betreft.

Dit is het resultaat.


De basiskaart is gemaakt met een DutchDobadoo mal. Het stempeltje van Bildmalarna is ingekleurd met FaberCastell potloden. Ook het design-papier is van Bildmalarna (winter collection). En natuurlijk heb ik de DooHickey van de Magnolia Club gebruikt, ze zijn zo leuk....

Gisteren heb ik ook weer een workshop van Gretha Bakker gevolgd. Ik heb voor het eerst met Sennelier gekleurd en ik moet zeggen ook dit vind ik geweldig. Het eind resultaat van de workshop laat ik jullie later zien, want dat moet ik nog afmaken.


Tot de volgende keer!

SJAKKIE

5 opmerkingen:


  1. Hoi Jacqueline,

    Ja soms heb je van die weken dat andere
    dingen voor gaan op het knutselen,
    maar je hebt toch deze hele mooie
    kaart weten te maken ☺

    Gezellige en fijne nieuwe (knutsel) week ☼
    Liefssss Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als jullie een berichtje achterlaten, ik lees ze met veel plezier!