zondag 28 september 2014

Merry Christmas

Hallo allemaal,

Het is weer zondag, dus tijd voor een nieuw kaartje op mijn blog.
De komende tijd zullen er heel wat kerstkaartjes worden gemaakt, dus ook dit is een kerstkaartje geworden.



De basiskaart is gemaakt met een DutchDobadoo mal. Het stempeltje van BildMalarna is ingekleurd met Copics. Alle stansen die ik heb gebruikt zijn van de nieuwe Magnolia Doohickey Club. Ook het design-papier wat ik heb gebruikt is van Magnolia.



Ik wil iedereen bedanken die een bezoekje aan mijn blog heeft gebracht. Helaas door drukte op mijn werk en in mijn vrije tijd, kom ik zelf weinig toe aan het bezoeken van andere blogs.Ik probeer mijn best te doen, maar helaas lukt dat niet altijd.

Tot de volgende keer.

SJAKKIE!

8 opmerkingen:

  1. Wat een pláátje Jacqueline in dat zachte ijsblauw en wit. Geweldig mooi wat je allemaal op de kaart gebruikt hebt en het afdrukje is heel mooi ingekleurd. Complimentjes...
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow wwn prachtig kaartje!
    Groetjes Nicolet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schatje!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen

  4. Hoi Jacqueline,

    Mooie kerst kaart hoor ☺

    Fijne avond ☼
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi jacqueline,

    Wat heb je weer een mooie kerstkaart gemaakt! En ook een leuke vorm van kaart.

    Groetjes Ida

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig winterkaartje, dat ijsblauw met wit is zo mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi je winterskaartje Sjakkie...prachtig deze kleurtjes...

    groetjes en een fijne dinsdag nog
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als jullie een berichtje achterlaten, ik lees ze met veel plezier!