zondag 26 oktober 2014

Hoera, weer een jaartje erbij!

Hallo allemaal,

Het is weer wintertijd en dus konden we vannacht een uurtje langer slapen... 
Ik was dus een uurtje eerder wakker. Om 7.00 uur zat ik al beneden en dat voor de zondag. Ik heb dat uurtje extra omgezet in extra productie voor mijn kaartjes. Dit keer heb ik geen kerstkaartje gemaakt, ook al moet ik er nog heel wat maken. Van mij mogen alle dagen wel een uurtje langer duren.


De basiskaart is gemaakt met een mal van DutchDobadoo. Op de achterkant zit een standaard. (NoorDesign). Het design-papier wat ik heb gebruikt is van Maja Design. Het stempeltje van Magnolia is ingekleurd met Copics. Verder heb ik stansen van Noor Design! (cadeautjes) en van Marianne Design (doilly) gebruikt.



Ik wens jullie alvast een fijne "nieuwe" week toe.
Tot de volgende keer.

SJAKKIE

8 opmerkingen:

  1. Schattig lief!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lieverdje deze tag, mede natuurlijk door het lieve afdrukje en de zoete kleurtjes. Heel mooi...
    lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schattig kaartje!
    Ziet er super uit.

    Groetjes,
    Nicole

    BeantwoordenVerwijderen

  4. Prachtige kaart, ik ben gek op deze label ☺

    Gezellige en fijne nieuwe (knutsel) week ☼
    Liefssss Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Hoi
    Ja lijkt me ook wel lekker iedere dag een uurtje extra :)
    Prachtige kaart heb je gemaakt .
    heel leuk model weer .
    Fijne dag
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als jullie een berichtje achterlaten, ik lees ze met veel plezier!