zondag 19 oktober 2014

I dreaming of a white Christmas

Hallo allemaal,

Het is weer zondag, dus tijd voor een nieuw berichtje.
Dit keer is het weer een kerstkaartje, want daar moeten ik er nog genoeg van maken.


De basiskaart is gemaakt met een mal van DutchDobadoo. Het design-papier is van BildMalarna. Het stempeltje, van Whimsy is dit keer ingekleurd met Copics. De sneeuwsterren zijn gemaakt met stansen van Noor! Design.


Leuk dat je weer een bezoekje aan mijn blog hebt gebracht.
Ik wens jullie een fijne zondag!


SJAKKIE

13 opmerkingen:

  1. Heel mooie kerstkaart met de mooie wintertinten en het schattige plaatje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een prachtige kaart Jaqueline!
    Groeten Kristel

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig mooi lief kaartje!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schattig afdrukje. Een heel lief kerstkaartje..
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow wat een droom van een kaart! Echt een skattie!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schattige stempel. Mooie kaart heb je ermee gemaakt. Groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  7. een heel mooie kaart!!!

    gr
    Tine

    BeantwoordenVerwijderen

  8. Gave kaart, mooi model,
    heel leuk ☺

    Gezellige en fijne (knutsel) dagen ☼
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw erg mooi gemaakt! Ook met de mal zo.

    Groetjes Ida

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als jullie een berichtje achterlaten, ik lees ze met veel plezier!