zondag 1 maart 2009

I thinking of you!

Zoals ik al eerder op de blog had verteld, heb ik een druk weekend achter de rug, maar ik heb toch nog even tijd gevonden voor een kaartje voor mezelf!
Het stempeltje is van Magnolia. Het strikje kleurt in werkelijkheid heel goed bij de kaart, maar dat is via de scanner niet echt te zien.


 
Posted by Picasa


Morgen is er weer een scrap-onlinekaart op de club van Tiets en dan ben ik natuurlijk weer van de partij. Dus misschien tot morgenavond, groetjes


7 opmerkingen:

  1. wat een lekker fris kaartje erg mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Your card is so pretty Jacqueline and I love the gorgeous colours and sweet image, Hugs, Nikki x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. heel erg mooi kaartje Jacqueline.

    liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Na drie drukke dagen eindelijk weer even tijd om een berichtje achter te laten.
    Je hebt je best weer gedaan dit weekend, zoveel kaarten gemaakt en dan ook nog al die mannen verzorgen.
    Ik moet wel een beetje lachen om je engels, in positive zin hoor!,maar ze begrijpen je wel.

    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je had niet zoveel tijd dit weekend maar er staat weer genoeg op, dit is ook een leuk kaartje.
    Liefs Paula.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. aww lovely card Jacqeline, luv the colour, sue.x

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als jullie een berichtje achterlaten, ik lees ze met veel plezier!