woensdag 18 maart 2009

always forever!

Hallo allemaal,

Vanavond heb ik weer meegedaan met de scrap-onlinekaart van de club van Tiets.
Het design-papier is van Reminisce Be mine (afkomstig uit een cardkit van cards only)
Het stempeltje is van Magnolia en natuurlijk heb ik dit ingekleurd met mijn nieuwe copics! Ik ben weer erg tevreden met het resultaat en ik hoop dat jullie hem ook leuk vinden.

 
Posted by Picasa


Leuk dat jullie weer zijn langs geweest op mijn blog. Tot de volgende keer, groetjes.

20 opmerkingen:

  1. wat een schitterend kaartje weer Jacquiline.

    liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oh hun gorgeous card, beautiful colouring, fabby papers 7 colours, sue.x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jij bent snel. Ik kreeg visite dus kon niet meedoen. heb wel alle hints. dus komt goed. Alleen heb nu de kaart al gezien en dan is de verassing eraf vind ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hee sjak! Mooie kaart weer. Wat leuk is dit om te doen hè!! Vind het zo spannend... Jij ook geloof ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Sjak, je kaartje is geweldig geworden en wat ben je weer rap. Wij zijn nog steeds bezig dus waarschijnlijk zie je hem pas morgen. Het was weer leuk om te doen he. Welterusten Paula.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ohh hij is heel erg mooi geworden ;) Ik geef mezelf nooit de tijd om mee te doen aan de SOL :) rare meid ben ik he ;)

    Dank je wel voor je lieve berichtjes altijd :)
    hugs Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh this is so pretty Jacqueline and love the gorgeous colours and sweet image, Hugs, Nikki x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wauuuw wat een mooie kaart, en goed zo zeg met de copics, heel goed gelukt!!! leuk dat je mee hebt gedaan!!

    liefs angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  9. en hij is weer schitterend gemaakt zeg

    BeantwoordenVerwijderen
  10. super is die weer en erg mooi die rode kleurtjes zo samen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. en zoals je ziet staat er nu ook mijn portretje bij heeft karin gemaakt op de beurs zie het nu ook voor het eerst schrok er zelf van haha

    BeantwoordenVerwijderen
  12. je mag zeker tevreden zijn Sjak want de kaart is erg mooi geworden. Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. hoi sjak hij is weer leuk geworden
    doe je vanavond ook mee tiets doetr een extra sol

    groetjes gonny

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Erg mooi is je kaart geworden, en ook mooi ingekleurt met je copics.

    Groetjes Angelique.isticas

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wat een leuk kaartje weer zeg,en wat mooi met al dat rood!!!
    groetjes emilie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Zooo, wat een berichtjes, en allemaal zo lief.
    Twijfel je nog steeds over je kunnen. Niet nodig dus!!!
    Ik vind je kaart super, van het inkleuren hebben we je al verteld, hoef nu niet iedereen te lezen.

    Big Hugs THEA

    BeantwoordenVerwijderen
  17. She is just too cute... very elfish but in a good way. Wonderful coloring, colors and overall card.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. avh wat een lieverdje! erg mooi
    fijn weekend met hopelijk net zulk weer als vandaag
    liefs syl

    BeantwoordenVerwijderen
  19. This is just so sweet and what a wonderful colour combo you have used
    Hugs Jacqui x

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als jullie een berichtje achterlaten, ik lees ze met veel plezier!