donderdag 15 december 2016

Merry Christmas

Hallo allemaal,

Tijd voor een herinnering voor de lopende challenge bij de Egel.
Het thema voor de challenge is hert/rendier.

Dit is mijn voorbeeld kaart voor de herinnering

Dit keer een CAS kaartje, weinig frutsels, maar toch leuk!
Het stempeltje van Whimsy is ingekleurd met FAber Castell potloden.

Je kunt nog de hele maand december meedoen aan de challenge.
prijs van deze maand is deze leuke mal van Marianne Design.



Ik wens iedereen alvast fijne kesrtdagen en een goed uiteinde toe.
Leuk dat jullie dit jaar weer een kijkje op mijn blog heben genomen.

Groetejs van
SJAKKIE

3 opmerkingen:

  1. Je kaart is weer geweldig,
    en de stempel is super ☺
    Gezellige en fijne (knutsel) dagen
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel-Hert-rendier-ree}

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat stempeltje is zó leuk en je hebt hem weer heel mooi ingekleurd Jacqueline. Een lieve kerstkaart vind ik :)
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldig mooie en leuke kerstkaart, het stempeltje heb je prachtig ingekleurd.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als jullie een berichtje achterlaten, ik lees ze met veel plezier!