donderdag 1 december 2016

Merry Christmas

Hallo allemaal,

Wat gaat de tijd toch snel, er is weer een maand voorbij ....
Het is dus weer tijd voor een nieuwe challenge bij de Egel.
Het thema voor deze maand is Hert/Rendier.

Ik heb eigenlijk nog geen kerstkaarten genoeg.... zucht, dus ik heb er maar een voor de kerst gemaakt.


De basiskaart is gemaakt met een stans van Magnolia. Het stempeltje van Wild Rose Studio is ingekleurd met Sennelier verf.

De prijs voor deze maand, is deze leuke stans van Marianne Design.
De challenge loopt tot 31 december 2016.

 

Tot de volgende keer!
Groetjes van 
SJAKKIE

3 opmerkingen:

  1. Een leuke fleurige kerstkaart Jacqueline. Die besjes doen het er goed bij :) en de leuke afbeelding is top ingekleurd en...weer een kerstkaart erbij hihi.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het een top kaartje! Dat stempeltje is zo lief! En de kleuren zijn mooi!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is mooi geworden. Mazzeltje dat het thema rendier was. Kon je toch nog een kerstkaartje maken.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als jullie een berichtje achterlaten, ik lees ze met veel plezier!