dinsdag 6 december 2016

Christmas!

Hallo allemaal,

Vandaag gaat de laatste challenge van de Inky Chicks voor 2016 van start.
De opdracht voor deze keer is een kerstkaart in traditionele kleuren.

Het DT-team heeft een digi gekregen van de sponsor van deze maand!

Dit is mijn voorbeeld kaartje:


De digi is van Aliciabel.com
Ik heb de digi op kraftpapier afgedrukt en ingekleurd met Faber Castell potloden.
Verder heb ik het kaartje eenvoudig gehouden.

Sponsor van deze challenge is:

 

Je kunt meedoen tot en met vrijdag 6 januari 2017 

Tot de volgende keer!
Groetjes van

SJAKKIE

3 opmerkingen:


  1. Oh wat een lieffie die stempelen je
    hebt er een mooi kaartje mee gemaakt ☺
    Gezellige en fijne (knutsel) dagen
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel-Hert-rendier-ree}

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Jacqueline,

    Een schattig kaartje, maar…
    Hij haalt het niet bij de kerstkaart die we gisteren van je ontvingen.
    Een rustige kaart met een prominente rol voor een lief hondje.
    Wederom een collector's item!

    Liefs,

    John

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als jullie een berichtje achterlaten, ik lees ze met veel plezier!