maandag 15 februari 2016

Winter Cheer

Hallo allemaal,

Het is weer de 15e van de maand, dus tijd voor eenreminder voor de challenge van de Egel. De opdracht voor deze maand is:
ALLES BEHALVE VIERKANT OF RECHTHOEKIG

Dit is mijn DT-kaartje voor de reminder 

Het design-papier wat ik heb gebruikt is van EchoPark. De basis kaart is gemaakt met een stans van Go Kreate. Het stempeltje van Magnolia is ingekleurd met Copics. En ook de stansjes zijn gemaakt met een doohickey's van Magnolia.

Doe mee aan de challenge, deze loopt tot eind februari.

Tot de volgende keer!
SJAKKIE

5 opmerkingen:

  1. Hoi Jacqueline, het is een leukerd. Jij hebt de winter en ik de lente in de bol..hihi. Die sneeuwman is zo grappig..en mooi ingekleurd.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke winterkaart in dit model, mooi kleurgebruikt.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb je weer een prachtige kaart gemaakt Jacqueline! De kleuren komen ook zo mooi bij elkaar

    liefs Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  4. mooie kaart in prachtige kleuren, Jacqueline!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hele mooie kaart! Lieve groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als jullie een berichtje achterlaten, ik lees ze met veel plezier!