maandag 1 februari 2016

Speciaal voor jou

Hallo allemaal,

De eerste maand van het jaar is weer voorbij, de tijd vliegt. Het is dus weer tijdvoor een nieuwe challenge bij de Egel. De opdracht voor deze maand is:

ALLES BEHALVE VIERKANT OF RECHTHOEKIG

en dit is mijn DT kaartje geworden:


Af en toe  volg ik nog een workshop van Gretha Bakker.
Anders zou ik nooit mijn Distress inkt of de Sennelier verf gebruiken... terwijl het zo leuk is om te doen. Dit kaartje heb ik op een workshop gemaakt. Het papier is van Maja Design en het stempelafdrukje van Whimsy is ingekleurd met Sennelier verf. 

Dit was het weer voor deze keer.
Morgen ben ik weer terug, want dan start er een nieuwe challenge bij the Inky Chicks.

Groetjes van
SJAKKIE

6 opmerkingen:

  1. Het is zo'n lief kaartje geworden Jacqueline. Die "bellen" die doorvliegen naar de zijkant van je kaart vind ik gaaf bedacht. Een dotje...
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi Sjakkie, de bellen vallen zeker meteen op, een gaaf idee!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Helemaal eens met Miranda en Marjan, een zeer mooi kaartje. Blijf maar kleuren met Gretha met zulke mooie creaties als resultaat. Lieve groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat ene schatje zeg! groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig kaartje, wat een lieve digi en zo mooi ingekleurd. De bellen zijn een leuke touch.
    groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als jullie een berichtje achterlaten, ik lees ze met veel plezier!