woensdag 10 februari 2016

Hugs

Hallo allemaal,

Vandaag geen kaartje voor een challenge, maar gewoon eentje voor mijn eigen voorraad.



Ik ben helemaal weg van de stansen van de Magnolia Vintage box. Ook de basiskaart is hiervan gemaakt, met als de overige details zoals de bloemen, blaadjes en envelopjes. De grote strik is gemaakt met een oudere stans van Magnolia. Het stempelafdrukje van Whipper Snapper is ingekleurd met Copics.

Dit modelletje gaan jullie zeker vaker voor bij zien komen!


Tot de volgende keer.
SJAKKIE



5 opmerkingen:

  1. Dat is zeker een heel mooi model Jacqueline en wat heb je er een lieve, mooie kaart mee gemaakt. Het afdrukje is zo lief ingekleurd in die zachte tintjes en je hebt de kaart heel mooi opgebouwd in die mooie kleuren. Ik vind het een schatje :)
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, wat een prachtige kaart in deze zachte kleuren. Mooi model en een leuke digi, echt super.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schattig afdrukje, mooi ingekleurd en je hebt er een prachtige kaart van gemaakt. Lieve groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke stanzen! Spijtig dat ze zo prijzig zijn en dat je nooit weet wat er gaat inzitten :)
    Je hebt er een hele leuke kaart meegemaakt!
    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als jullie een berichtje achterlaten, ik lees ze met veel plezier!