zondag 5 januari 2020

Veel Sterkte!

Hallo allemaal,

Allereerst wil ik al mijn volgers een mooi en creatief 2020 toewensen.
Vandaag is mijn 1e blog van dit jaar en we gaan beginnen met een nieuwe challenge 
 bij de Egel. Op dracht voor de 1e challenge is: Alles mag!

Dit is mijn DT-kaartje voor deze keer:

De basiskaart is gemaakt met een stans van Crealies. Het design-papier is van Maja design en Doodle Bug. Het stempelafdrukje is van Stampin Bella, welke is ingekleurd met Faber Castell potloden.

 
Deze challenge loopt tot 19 januari .
Deze leuke stans van Marianne Design is de prijs die 
je met de challenge kunt winnen:

Dit was het voor deze keer.
Groetjes van

SJAKKIE

2 opmerkingen:

  1. Een leuke kaart in een mooie vorm Jacqueline. Die verpleegster heeft er al wat uurtjes opzitten volgens mij....LOL.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Great card, Jacqueline! Love this nurse :)

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als jullie een berichtje achterlaten, ik lees ze met veel plezier!