dinsdag 10 december 2019

Christmas hugs!

Hallo allemaal,

Vandaag is het tijd voor de laatste challenge bij Ally's Angels voor dit jaar.
Zoals altijd is het thema: alles mag!

Dit is mijn DT-kaartje voor deze keer:

Ik maakte dit kaartje tijdens een workshop van Gretha Bakker.
Het stempeltje van Whimsy is ingekleurd met Distress inkt.

Je kint meedoen aan deze challenge tot 8 januari 2020 en deze leuke stempel 
van Art Impressions kun je ermee winnen!

 

Dit was mijn laatste post voor dit jaar.
Ik wens jullie allemaal fijne feestdagen en een heel mooi 2020 toe!

Groetejs van

SJAKKIE

2 opmerkingen:

  1. Wat een plaatje en heel mooi ingekleurd Jacqueline (ik heb even in de vergroting zitten kijken). Het lijkt wel een prentje.
    Jij ook hele fijne dagen en een mooi 2020 gewenst.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als jullie een berichtje achterlaten, ik lees ze met veel plezier!