zaterdag 14 juli 2012

for your birthday...

Hoi allemaal,

Het is hier heel druilerig, onze afspraak van vandaag is afgezegd vanwege het weer, dus dan maar aan de freubel. Ook geen straf voor mij hoor.  Dit kaartje had ik jullie nog niet laten zien.


Het designpapier is van Authentique en het stempeltje is van CC design, wat ik heb ingekleurd met mijn nieuwe Distress markers. (ik laat ze  echt niet meer los...) Verder heb ik nog stansjes van Marianne design gebruikt (takjes, bloemen en knoopjes) en het label (zie ook hieronder) is gemaakt met een stans van Go Kreate.


Ik hoorde net op de radio dat het volgende week beter weer wordt, dus laten we het maar hopen. Ik wens iedereen die vakantie heeft veel plezier. Zelf ben ik nog niet aan de beurt.


Groetjes van 
SJAKKIE

29 opmerkingen:

  1. Wat mooi gemaakt. Hier regent het de hele dag al, hopen maar op beter weer.
    liefs Tessa & Anke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig, Jacqueline!
    Ik ben er nu mee bezig;) en ga hem ook maken met behulp van de Silhouette. Heb het patroontje gekocht bij Sandra ;)
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel erg leuk kaartje sjakkie , wat een gaaf modelletje.

    Groetjes Irma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Sjakkie , altijd leuk als je lekker onverwachts aan de freubel kunt toch .... En je hebt een prachtig kaartje gemaakt !! Gaaf model. En mooi gekleurd met je markers. Fijn weekend !! Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ja ze zeggen dat het ooie weer er aan komt.... ik kan het me nauwelijks voorstellen, we zitten hier bij het haardvuur... mooie kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Erg lief kaartje!! Ik kan me voorstellen dat het helemaal geen straf was om dit kaartje te maken, hij is echt heel leuk!
    Lieve groetjes Brenda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig mooi kaartje Jacqueline.
    Echt schitterend.
    Heb verder een fijn weekend.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi model kaart heerlijke kleurtjes en gaaf ingekleurd ook.
    groetjes,Lean

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw, wat een gaaf model! Echt een prachtige kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ohhh wowww Jacqueline,wat schitterend gemaakt.
    Lief die stempel,mooi ingekleurd.
    Heel mooi papier.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leukerd zeg! Heel erg mooi ingekleurd en ontzettend mooi gemaakt! Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een bijzonder modelletje, erg mooi! Prachtige kleuren ook.

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wauw deze is geweldig Sjak!

    liefs Amanda

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wauw deze is geweldig Sjak!

    liefs Amanda

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Jeetje wat een gaaf modelletje! Prachtig gemaakt.
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  16. mooi kaartje heb je gemaakt
    gr anja

    BeantwoordenVerwijderen
  17. hoi Sjakkie,

    wat een prachtige kaart is dit! Het model doet me aan een vlinder denken. Het ziet er heel gaaf uit!

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Pfftt.. hier was het ook knudde met een rietje, niks aan al die regen :(
    Maar ... je kon wel lekker even aan de freubel met als resultaat een geweldige kaart !
    Echt schitterend !

    Liefs Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wauuw wat een schitterende
    creatie

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een schitterende creatie heb je weer gemaakt! Mooie kleuren en super ingekleurd!

    Groetjes,
    Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een supergaaf kaartje heb je gemaakt echt heel erg mooi !!

    Liefs xxx Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Heel gaaf model en prachtige kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat leuk Sjak, leuke vorm leuke kleurtjes, gewoon helemaal leuk :-)

    groetjes, Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een mooi kaartje Jacqueline, geweldig leuk model

    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een enige kaart Sjakkie!!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat heb je weer een prachtig mooi kaartje gemaakt Jacqueline.
    Echt schitterend.

    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een bjoetie zeg, och geweldig in kleur, model en....zit te genieten bij je;o)

    Zonnige *natte* groetjes, helaas geen zomerse...

    Anita.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als jullie een berichtje achterlaten, ik lees ze met veel plezier!