zondag 29 juli 2012


Hallo allemaal,

Op de stempelbeurs in Zeist heb ik een houten label gekocht van een van mijn favoriete Magnolia labels. Natuurlijk ga ik deze houten label oppimpen, maar hij dient nu nog nog goed als mal.

(dit bericht is ook te zien op het DT-blog van Krea TeJa)


Het desingpapier wat ik heb gebruikt is van Glitz Design. Het stempeltje is van Whimsy, dit geldt ook voor het labelstempeltje met het hartje. Verder heb ik gebruik gemaakt van stansen van Magnolia (hart, bloemen en takjes) en Whiff of Joy (hartjes slinger). Voor het inkleuren van het stempeltje heb ik de distress markers gebruikt. Al deze spulletjes komen uit de webwinkel van Krea TeJa.

Wegens de warmte van vorige week heb ik niet zoveel op de PC gezeten, dus ik heb niet overal een berichtje achtergelaten, maar dat ga ik deze week zeker goed maken. Ik wil iedereen weer bedanken voor het bezoek aan mijn blog.

Fijne zondag allemaal!

SJAKKIE

20 opmerkingen:

  1. Wat heb je dit prachtig gedaan Jacqueline.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo lief in al dat roze en zo'n schattig plaatje, enig Jacqueline en gelukkig is de ergste warmte even weg!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. schattig jacqueline...warm waar haaaa
    grtjes bep

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ooh zo leuk dit stempeltje he :) Vind het echt een schattig labeltje!! Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig wat ziet dat er super uit!
    Heel erg mooi!
    Groetjes Jolanda.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heb al vaak gedacht hoe komen ze toch aan die grote vorm.... Je groot gelijk om het nog even te bewaren. Het ziet er schitterend uit!!
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat geweldig mooi weer zeg..schitterende kleuren!
    Liefs Tiets

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat ziet er weer prachtig mooi uit Jacqueline.
    Echt schitterend.
    Heb verder een fijne zondag.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie tag, een heel leuk model, ik kan me voorstelle dat je hem al mal gebruikt.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gaaf kaart/hanger is het geworden .
    groetjes,Lean

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Super gedaan, Sjakkie een erg mooie creatie!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuk gedaan joh! Lief zoete kleuren! Fijne zondag. liefs Willemijn

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Schitterend Jacqueline

    groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hij is super leuk gemaakt.
    Lekker vrolijk van kleur en een schattig stempeltje.
    Ik scan ook vaak mijn malletjes en bewerk ze dan met paint zo kun je de maat aan passen en kun je er leuke dingen mee doen.

    Lieve groetjes Noriko
    norikoskaarten.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Echt schitterend Sjakkie!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Echt een prachtige kaart! Wat een leuk model en leuk dat je zoveel met roze hebt gewerkt. Dat is en blijft mijn favoriete kleur:)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een leuke label, zou hem ook eerst nog even als mal gebruiken.

    Is weer een hele mooie creatie.

    Liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een super mooie creatie

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als jullie een berichtje achterlaten, ik lees ze met veel plezier!