zondag 10 maart 2019

Heppie beursdee!

Hallo allemaal,

Vandaag start er weer een nieuwe challenge bij Ally's Angels.
Zoals elke keer mag je maken wat je zelf wilt, dus doe gezellig mee en waag een kansje.

Dit is mijn voorbeeldkaartje voor deze keer:


Ik heb dit kaartje gemaakt tijdens een workshop van Gretha Bakker.
Het afdrukje van Magnolia is ingekleurd met Distress inkt.


Deze challenge loopt tot en met maandag 8 april.
En je kunt deze leuk pijlen van Tim Holtz winnen:

   

Tot de volgende keer.
Groetejs van

SJAKKIE

3 opmerkingen:

  1. Wat een leuke fleurige kaart Jacqueline. Tilda helemaal in spagaat (auw) tussen de bloemetjes. Prachtig ingekleurd en de afwerking vind ik ook top :)
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige romantische kaart. Wat een ontzettend lief rijbewijs kaartje.
    groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als jullie een berichtje achterlaten, ik lees ze met veel plezier!