woensdag 20 maart 2019

Gefeliciteerd!

Hallo allemaal,

Vandaag gaat er weer een nieuwe challenge van start bij de Egel.
Opdracht voor deze keer is:
Maak een envelop en versier deze.

Dit is mijn voorbeeld envelop:


Ik maakte een envelop, gewoon een vierkante envelop opengemaakt en overgetrokken op   Stampin Up pappier, niet te dik en niet te dun.





Op de flap van de envelop heb ik een ronde uitdraai van een stans bevestigd en die versierd met een afdrukje van Magnolia. Het afdrukje is ingekleurd met potloden van Faber Castell.
In de envelop kan ik later nog een leuk kaartje doen.

Deze mooie mal van Marianne Design kun je winnen:



Deze challenge loopt tot 4 april as.

Tot de volgende keer!
Groetejs van 

SJAKKIE



1 opmerking:

Ik vind het leuk als jullie een berichtje achterlaten, ik lees ze met veel plezier!