dinsdag 11 december 2018

Vrolijk Kerstfeest

Hallo allemaal,

Vandaag gaat er een nieuwe challenge van start bij Ally's Angels.
De opdracht voor deze keer is : Christmas!

Een tijdje terug heb ik weer een workshop van Gretha Bakker gevolgd en daar heb ik dit kaartje gemaakt.
Het stempeltje van Dreamerland is ingekleurd met Distress inkt.
Het design-papier is van Maja Design.

Deze challenge loopt tot 4 janauri en dit is de prijs, die je kunt winnen.

 

 Dit was het weer voor deze keer en de laaste keer van dit jaar.
Ik wens jullie allemaal hele fijne feestdagen!

Tot volgend jaar.
Groetjes van

Sjakkie

 

4 opmerkingen:

  1. Wauw Sjak wat een schatje !

    Groetjes Sandra.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een hele mooie kaart en dat houthakkertje is lief en mooi ingekleurd Jacqueline. Leuk die tags erbij.
    Lieve groetjes en ook fijne feestdagen Miranda xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow Jaqueline wat heb je weer een prachtige kaart gemaakt!!
    Leuk afdrukje en heel mooi ingekleurd..wil mij niet echt lukken met distress inkt.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als jullie een berichtje achterlaten, ik lees ze met veel plezier!