woensdag 5 december 2018

25 December!

Hallo allemaal,

Vandaag gaat er weer een nieuwe challenge van start bij de Egel.
De opdracht: maak een kaartje met onderstaande sketch en gebruik een kerstman!

 

Dit is mijn DT-kaartje voor deze keer:


Zowel het design-papier en het stempeltje wat ik heb gebruikt zijn van Stampin Up. 
Deze keer loopt de challenge door tot en met 5 januari i.v.m. de feestdagen.

Deze mal mooie mal van Marianne Design kun je winnen, als je meedoet aan de challenge.


Tot de volgende keer
Groetjes van 


SJAKKIE
 

2 opmerkingen:

  1. Wat een leuke stempel van de kerstman Jacqueline, ik kan niet zien of je op zijn lijstje staat maar met deze mooie kaart scoor je vast punten..LOL.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel geinig deze kerstman en leuk gevonden december 25. Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als jullie een berichtje achterlaten, ik lees ze met veel plezier!