zaterdag 20 januari 2018

Happy Birthday

Hallo allemaal 

Vandaag is het weer tijd voor een nieuwe challenge bij de Egel
Het thema voor deze keer is: Blauw en Kraft.
Een mooie  kleurencombinatie voor een jongens/mannenkaartje.

Dit is mijn voorbeeldkaartje:


Het basiskaartje is gemaakt met een stans van KreaLies. Het stempeltje van Magnolia is ook afgedrukt op kraft papier en is ingekleurd met Faber Castell potloden.
In werkelijkheid komen de kleuren beter overeen met het papier, dan zoals op de foto.

Ook doe ik mee met de kerstkaarten actie bij de Egel (facebook).
Dit is mijn 2e kerstkaartje voor januari.
Het stempeltje van Studio Light is ingekleurd met Faber Castell potloden.

De challenge loopt tot 4 februari en de pris is deze mooie mal van Marianne Design.



Dit was het voor deze keer!
Tot gauw.
Groetjes van 
SJAKKIE

3 opmerkingen:

  1. Twee hele mooie kaartjes Jaqueline!
    Ook je kaartjes hieronder van Stampin Up zijn heel mooi geworden...Cas kaarten vind ik bij een ander altijd heel mooi maar het lukt me niet om ze te maken. Is de kunst van het weglaten zeggen ze en ja ik plak het liefst alles vol...haha.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen

  2. Je B/B kaartje is erg mooi geworden,
    leuk zo als mannen kaart!
    Je kerst kaartje vind ik een plaatje, heel mooi ☺
    Een leuk en gezellig (knutsel) weekend
    Liefsss van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel-Bruin & Blauw}

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Twee hele leuke en mooi ingekleurde kaarten Jacqueline. Op kraft kleuren vind ik best moeilijk, dat belandt bij mij steeds in de prullenbak maar nu ik dit zie gaat het weer kriebelen..hihi. Gaaf hoor.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als jullie een berichtje achterlaten, ik lees ze met veel plezier!