zondag 14 januari 2018

Birthday!

Hallo allemaal,


Vandaag is geen kaartje voor een challenge. Ik ben iemand die van alle soorten kaarten hou, maar het liefst wel met stempeltjes.  Een aantal jaren geleden ben ik door Carmen Morris in contact gekomen met de stempels van stampin up. Via haar heb ik al heel wat kaartjes gemaakt met stempeltjes van Stampin Up. Met deze stempels kun je hele mooie Clean and Simpel kaarten maken. Tot dusver heb ik deze nog niet op mijn blog laten zien, omdat niet iedereen die mijn blog volgt die stijl leuk vind. 
Een tijdje geleden vroeg Carola Gillich mij, of ik zin had om een keer bij haar een workshop te volgen met stempeltjes van stampin up. Zij woont hier om de hoek, dus daar had ik wel zin in. een beetje inspiratie opdoen, is nooit verkeerd!

Carola heeft mij gevraagd of ik voor haar op mijn blog een paar voorbeeldkaartjes wil laten zien, gemaakt met de stampin up stempeltjes. Ik ben geen consulente bij Stampin Up, maar ik vind het gewoon leuk om ook CAS kaartjes te maken. Niet iedereen houdt van drukke kaarten!

Deze kaartjes zijn gemaakt met de stempelset Magical Day uit de nieuwe catalogus van 2018.


Voor het maken van de basiskaart gebruikte ik een mal van Dutch Dobadoo.

Voor dit kaartje gebruike ik alleen, het mooie design-papier van de Magical Day set. Dus ook het plaatje.
Mochten jullie meer willen weten over stampin Up. Neem dan een kijkje op de blogs van Carmen of Carola.

Dit was het weer voor vandaag!

Tot de volgende keer.
Groetejs van 

SJAKKIE!

3 opmerkingen:

  1. Heel leuk deze cas kaartje! Jij bent van alle markten thuis!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super leuke kaartje heb je gemaakt, dank je wel. Tot volgende week vrijdag xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Altijd leuk om gezellig kaarten te maken met mooie spulletjes Jaqueline. Het is een hele mooie serie geworden en met aandacht uitgewerkt. Ik vind ook allerlei stijlen leuk en deze kaarten dus ook.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als jullie een berichtje achterlaten, ik lees ze met veel plezier!